SOCIAL MEDIA

Saturday, July 19, 2014

APA TERMALĂ SPRAY AVÈNE / EAU THERMALE SPRAY AVÈNE REVIEW



 Aceasta apa termala m-a ajutat in momentul in care am avut mai mare nevoie, de atunci nu am mai folosit-o decat foarte rar. Eu o recomand persoanelor care au un ten mai sensibil, care se inroseste sau celor care doresc sa scape de arsuri sau anumite senzatii de usturime si dureri provocate de cosuri. Consider ca este un produs de care orice doamna si domnisoara are nevoie avand in vedere ca este bine sa o folosim si pentru fixarea machiajului. Eu am primit-o de la verisoara mea dar cred ca are un pret in jur de 30 de lei (30ml).
DESCRIEREA OFICIALA
APA TERMALA AVÈNE ESTE IMBUTELIATA DIRECT DE LA SURSA, ASIGURAND CONSERVAREA TUTUROR PROPRIETATILOR CALMANTE, ANTI-IRITANTE SI ANTI-INFLAMATORII.
BENEFICII

Veti fi invaluiti de o senzatie de catifelare şi calmare.

Intreaga puritate delicata a Apei termale Avène Thermal va ofera protectie de durata.

  • Dupa proceduri chirurgicale
  • Inrosire facială
  • Iritatii cutanate
  • Arsuri solare
  • Iritatii ale scutecului
  • Dupa demachiere
  • După barbierit
  • Dupa efort fizic
  • Dupa epilare
  • In timpul calatoriilor, pentru racorire
ESTE PENTRU MINE?

Avène Apă Termală este recomandata cu precadere pentru pielea sensibila, hipersensibila, alergica sau iritata.

CAPACITATE: 
Spray 300 ml (150 ml şi 50 ml,30 ml)
De asemenea, pe site-ul  Avène puteti afla care este diagnosticul pielii sau tenului dumneavoastra si care sunt produsele recomandate pentru  a fi folosite. 

Va doresc o zi cat mai placuta!

All Photography by Me