SOCIAL MEDIA

Thursday, July 24, 2014

L’oreal Sublime Mousse 50 Pure Brown Review


Spuma pentru colorare permanenta,naturala,vie si stralucitoare.
Culoare naturala,vie si stralucitoare.Acoperire perfecta a firelor albe.
Sublime Mousse este o vopsea permanenta ce acopera perfect firele de par alb dar pastreaza reflexiile naturale ale culorii parului dumneavoastra.Secretul?Forta unei culori pure capturata intr-o spuma micro-aerata care coloreaza fara sa supraincarce.
Rezultat: Culoarea visurilor dumneavoastra!Naturala,vie si stralucitoare, cu reflexele cele mai flatante pentru tonalitatea parului dumneavoastra.Si o acoperire perfecta a firelor de par alb.
Voluptatea si simplitatea unei spume.
Aerata si pufoasa ca un nor,ea se aplica prin masaj ca un sampon si va surprinde prin simplitatea de utilizare.Se impregneaza usor pe tot parul,chiar si in zonele mai dificil de atins,cum ar fi spatele capului.Iar cu  parfumul sau usor cu note fructate,momentul colorarii devine o adevarata placere.

Parerea mea despre:
-Foarte buna,nu ma asteptam sa fie o vopsea atat de buna♥
-Mi-a iesit o culoare uniforma chiar daca mai spre varfuri aveam o culoare mai inchisa inainte de a ma vopsi
-Nu mi-a iesit deloc mai inchis,Saten Pur,exact nuanta cumparata mi-a iesit ,
-Mi-a ajuns o singura cutie,am aplicat vopseaua de 3 ori chiar
-Procesul de vopsire a fost foarte foarte usor
-Are un miros foarte frumos
-Se intinde foarte usor de par
-Acopera bine radacinile
-O culoare uniforma,stralucitoare cu reflexii
-Nu a fost nevoie sa ma samponez,aveam parul foarte moale si matasos fara sa aplic balsamul
-Singura problema este ca nu rezista decat o luna:(…mi se pare ca este no ammonia 

Sfat: Daca obisnuiti sa va vopsiti o data pe luna sau la o luna si jumatate va recomand aceasta vopsea dar daca va vopsiti parul la 2-3 luni nu o recomand deoarece nu este rezistenta.

All Photography by Me