SOCIAL MEDIA

Tuesday, July 22, 2014

Oxyance Purify Oily Skin & Apivita Creamy Face & Eye Foam Cleanser


♥APIVITA CREMA FACIAL Y ESPUMA LIPIADORA PARA  OJOS

93% ingredientes naturales
  • Elimina la suciedad y el maquillaje de la cara y de los ojos, con saponaria y agentes limpiadores naturales sin resecar la piel
  • La oliva hidrata y nutre la piel al tiempo que la lavanda suaviza
  • El propóleo ejerce una acción antioxidante y antiséptica suave
  • Ideal para todo tipo de piel
INNOVACIÓN EXCLUSIVA: APIVITA reemplaza el agua en la gama de limpieza facial por infusión de té verde para mejorar la acción antioxidante de los productos.
Excluye ingredientes sintéticos que puedan suponer efectos nocivos para la salud y el medio ambiente.
LIBRE DE: SLES, SLS, aceite mineral, siliconas, glicol de propileno.
DERMATOLÓGICAMENTE TESTADO – NO MÁS LÁGRIMAS
MODO DE EMPLEO:
Aplicar diariamente mediante un suave masaje en la cara y el cuello húmedos. Aclarar con agua tibia.
Para uso externo solamente.
INGREDIENTES:
Crema limpiadora facial & Espuma limpiadora para ojos tiene una rica fórmula y contiene 93% ingredientes naturales
INGREDIENTES ACTIVOS SIN SAPONARIA SLES & SLS
  • Oliva
  • Lavanda*
  • Própolis
  • Proteínas de trigo
  • FRAGANCIA: Aceites esenciales de naranja, mandarina, limón y pomelo
  • INFUSIÓN DE TÉ VERDE* EN VEZ DE AGUA 
*cultivos biológicos certificados


MI OPINION ACERCA DE ESTE PRODUCTO:
  • Me gusta mucho este cleasing porque huele muy bien♥
  • No tienes que usar mucho producto. 
  • Despues de usar este producto la piel es mucho mas suave y limpia. Tambien tiene muy buen precio - 200ml  € 16,50
  • No usen este producto si tienen problemas con el ACNÉ Y ESPINILLAS PORQUE LES VA CAUSAR MUCHO DAÑO :(. ES LO UNICO QUE NO ME GUSTA:(.



SPUMA DE CURATARE CREMOASA PENTRU FATA SI OCHI
93% ingrediente naturale
  • Spuma de curatare cremoasa pentru fata şi ochi
  • Conţine sapunărita si agenti de curatare naturali
  • Ajuta la eliminarea murdariei si machiajului, fara a usca pielea
  • Amestec cu masline si levantica ce hidrateaza si calmeaza
  • Contine propolis cu proprietati antiseptice si antioxidante
  • Lasă pielea relaxata, curata si placuta
  • Ideal pentru toate tipurile de piele
Mod de utilizare: Se maseaza ușor pe fata şi gatul umed. Clatiti bine cu apa calduta. Folositi zi de zi

INOVATIE EXCLUSIVA: APIVITA inlocuieste apa din din gama de curatare faciala prin infuzia de ceai verde pentru a imbunatatii la actionarea produselor antioxidante.
Exclude ingredientele sintetice care ne-ar putea expune la efectele nocive.
NU CONTINE: SLES, SLS, ulei mineral, siliconi, propilen glicol
TESTAT DERMATOLOGIC -  FORMULA FARA LACRIMI
CUM SE UTILIZEAZA:
Aplicati zilnic prin masaj ușor pe fața umeda si pe gat. Clatiti cu apa calduta.
Numai pentru uz extern.


INGREDIENTE ACTIVE:
Spuma de curatare cremoasa pentru fata si ochi are o formula bogata ce contine 93% ingrediente naturale
  • Saponaria ( Sapunarita - este o planta medicinala care este numita si floarea de sapun)
  • Măslin
  • Lavandă *
  • Propolis
  • Panthenol
  • Proteină de grâu 
  • PARFUM: Uleiurile esentiale de portocale, mandarine, lămâie și grapefruit 
  • CEAI VERDE * INFUZIE ÎN LOC DE APĂ
* culturile ecologice certificate


PAREREA MEA DESPRE ACEST PRODUS:
  • Imi place foarte mult, miroase foarte frumos si curata pielea destul de bine
  • Are un pret destul de bun ( eu am varianta de 75 de ml si m-a costat 17,15 lei la Sensiblu cu cardul♥. 
  • Pentru cele care aveti probleme cu acneea nu va recomand sa-l folositi pe toata fata pentru ca s-ar putea sa va faca rau. 
  • Folositi doar pentru a va demachia ochii. Am vorbit foarte putin despre acest produs in prima mea postare despre produsele antiacnetice pe care le-am folosit. Mi l-a recomandat farmacista pentru curatarea tenului inainte de a aplica o crema pentru tenul cu probleme dar la momentul respectiv mi-a facut rau:(. Deci NU FOLOSITI PE TOATA FATA DACA AVETI UN TEN CU PROBLEME!!!! Cred ca aceasta este singura nemultumire pe care o am fata de acest produs:(.

CREMA ANTIACNEICA OXYANCE PURIFY OILY SKIN





DESCRIERE


Mineralele din apa termala extrasa din Alpi tonifica si calmeaza pielea. Aceasta crema fluida, purifica epiderma datorita acidului sebacic, un extract natural din plante. Acizii blanzi si substantele anti-bacteriene reduc vizibil dimensiunea porilor si elimina urmele lucioase de pe piele. Uleiurile speciale pastreaza integritatea filmului hidrolipidic, pentru a mentine pielea supla si moale.
FORMULA
Complexul Oxy-City:
  • polizaharida protectoare impotriva poluarii
  • vitamina E anti-oxidanta
  •  iedera detoxifianta
  • melisa calmanta
  • Apa termala din Alpi, calmanta si revigoranta
  • Acid sebacic
  • Acid azaleic 
  • Sebosoft
INSTRUCTIUNI DE UTILIZARE
Aplicati dimineata si/sau seara pe fata curatata in prealabil.
PRET
57,90 lei  iar cu cardul Sensiblu 52,11 lei
Parerea mea despre aceasta crema nu este una tocmai buna. Am folosit-o acum cateva luni cand aveam probleme destul de mari cu acneea si mi-a cauzat probleme si mai mari. Cosurile s-au marit, ma usturau, ma dureau, simteam si intepaturi uneori:(. Hidrateaza si matifiaza, are un miros usor mentolat. Pretul il vedeti si voi…deci, eu zic sa nu o cumparati:( Eu am cumparat aceasta crema si spuma de curatare Apivita la insistentele farmacistei. Spuma de curatare intr-adevar este buna dar aceasta crema nu:(. 


Gracias por visitar mi blog♥
Va multumesc ca mi-ati vizitat blogul♥

LET’S BE FRIENDS :)
» YouTube
» Tumblr
my read shelf:
Thats Hanelore's book recommendations, liked quotes, book clubs, book trivia, book lists (read shelf)


 All Photography by Me