SOCIAL MEDIA

Sunday, October 12, 2014

Calendar, Planner & Personal Organizer

Buna tuturor, au trecut cateva zile de la ultima mea postare. Nu intentionez sa-mi abandonez blogul acum la inceput de drum doar ca am inceput scoala, mai exact ultimul an de Master si cum mi-am propus sa-mi termin lucrarea de Disertatie pana la 10 octombrie, sa spunem ca mi-am dat interesul mai mult decat era cazul si intr-o oarecare masura am cam stat departe de anumite Hobby-uri de-ale mele.
Zilele acestea urmeaza doua recenzii : The Elite si The One. In prezent citesc Falling into you si sper ca in 3 zile sa termin cartea.
Sa ne intoarcem la scopul postarii de astazi. Incerc sa fiu pe cat posibil de organizata si responsabila. Nu pot sa rezist fara un ceas, urasc sa stau fara ceas la mana sau fara agenda sau carnetelul meu si mai nou fara tableta mea Serioux Lighstorm (aici un review). Voi face in curand si o postare cu aplicatiile mele preferate pentru Android ca sa puteti vedea care sunt preferatele mele atat pentru telefon cat si pentru tableta.

Español
Hola a todos, han pasado unos días desde mi último post. No tengo la intención de abandonar mi blog sólo que ahora empecé la escuela, estoy haciendo mi Maestria y este es mi ultimo año como estudiante y la verdad es que estaba trabajando en mi projecto final porque queria terminarlo hasta 10 de octubre.
Estos días voy hacer 2 reseñas: The Elite y The One. Actualmente estoy leyendo Falling into you  y espero terminar el libro en tres días. 
Estoy tratando siempre de ser organizada y responsable. No puedo estar sin un reloj y odio estar sin mi reloj, mi agenda, mi cuaderno y mi nueva tableta Serioux Lighstorm (reseña aquí). Pronto voy a hacer un post con mis aplicaciones favoritas para Android para que puedan ver cuales son mis favoritos, para mi teléfono y mi tableta tambien. 
Cred ca este foarte important sa ne planificam timpul asa cum trebuie si sa avem de fiecare data o agenda care sa ne ajute sa facem acest lucru. In general, destul de multe persoane detin un Planner sau o aplicatie destinata acestui lucru. Un Planner este destul de scump dar exista diferite metode pentru a va putea face voi singuri un astfel de Planner. De curand am descoperit un blog care m-a ajutat sa-l construiesc pe al meu. 
Aveti aici fisele pentru luna Octombrie, Noiembrie dar si pentru Decembrie 2014 in format PDF pentru a le putea printa si a va putea construi porpriul Planner. Aveti si 2 fise pentru a va nota lucrurile importante pe care le aveti de facut pe zilele saptamanii aici dar si aici.

Español
Creo que es muy importante planificar nuestro tiempo como se debe y es necessario tener una agenda para hacer esto. Un Planner es bastante caro, pero hay diferentes maneras de hacer ustedes mismos su proprio Planner. Recientemente he descubierto un blog que me ayudó a construir el mio. 
Este es el calendario para Octubre, Noviembre y tambien para Diciembre 2014, pero en formato PDF para que puedan imprimir y construir su Planner. Tienen tambien 2 fichas de notas para las cosas importantes para cada dia de la semana  aquí y tambien aquí.

Free Printable Monthly Calendar 2015

Va multumesc pentru vizita!
Gracias por visitar mi blog!