SOCIAL MEDIA

Wednesday, October 01, 2014

Recenzie Atractia / Reseña Crossfire by Sylvia Day

Bared to You (Crossfire, #1)Bared to You by Sylvia Day
My rating: 2 of 5 stars

In sfarsit am reusit sa termin si aceasta carte de citit. O gasesc destul de asemanatoare cu Fifty Shades of Grey si daca ar fi sa aleg, as alege cu siguranta Fifty Shades deoarece lectura nu s-a rezumat doar la viata intima a protagonistilor asa cum s-a intamplat in cea mai mare parte a acestei cartii. Nu sunt sigura daca voi citi si urmatoarele doua volume, mai degraba prefer sa aleg o alta carte. Ce m-a dezamagit ca sa zic asa este ca am aflat cam tot ce ma intresa despre Eva-protagonista, in schimb despre viata lui Gideon nu am reusit sa aflu detaliile care ma intresau pe mine ca si cititor.
In carte este descrisa si prietenia Evei cu Cary, semn ca autoarea sustine ca exista cu adevarat o prietenie intre un barbat si o femeie. La un moment dat am crezut ca acesta este indragostit de ea. Probabil voi afla acest lucru daca voi citi si urmatoarele doua carti desi ma indoiesc ca este vorba despre mai mult decat o prietenie intre cei doi.
Sinopsis
Dragostea dincolo de limite.
„Gideon Cross a intrat in viata mea ca un fulger in intunericul noptii – impresionant si stralucitor, fierbinte si nelinistitor. Am fost atrasa de el, asa cum nu mi s-a mai intamplat vreodata in viata. Tanjeam după atingerea lui ca dupa un drog, chiar stiind ca ma secatuia de puteri. Eram un suflet chinuit, iar el a patruns cu atata usurinta in cele mai adanci ascunzisuri ale inimii mele...
Caci Gideon stia. Era bantuit de propriii demoni. Si fiecare a devenit pentru celalalt oglinda care ii reflecta cele mai profunde rani... si dorinte. Legaturile cu care m-a cuprins dragostea lui m-au transformat cu totul, și m-am abandonat in intregime lui, dorindu-mi doar ca trecutul nostru intunecat sa nu distruga pentru totdeauna singura sansa la fericire pe care o găsisem in sfarsit...”

Autoarea a reusit sa ma captiveze cu intensitatea cu care se desfasoara relatia celor doi. Sentimentele de durere, gelozie si pasiune transmise au fost cele care m-au facut sa duc la bun sfarsit cartea. Ce mi-a placut cel mai mult au fost schimbarile care s-au produs intre cei doi din momentul in care s-au cunoscut. Eva si Gideon sunt doua personaje cu un trecut destul de controversat si acest "trecut" este probabil cel care i-a facut pe cei doi sa se apropie si mai mult si sa aiba sentimente unul fata de celalalt.

Español

Finalmente me las arreglé para terminar de leer este libro. Me parece bastante similar a Fifty Shades of Grey y si tuviera que elegir, sin duda escogería Fifty Shades porque la lectura no se limitó sólo a la vida privada de los protagonistas, como ocurrió aquí. Lo que mas me decepcionó fue que ya se casi todo de Eva, la protagonista pero de la vida de Gideon no se casi nada y para mi como lectora esto es algo muy importante, es decir saber algunos detalles.
En el libro se describe la amistad entre Eva y Cary, eso fue una señal de que la autora sostiene que existe realmente una amistad entre un hombre y una mujer. En un momento pensé que el esta enamorado de ella. Probablemente voy a encontrar la respuesta si voy a leer los siguientes dos libros, aunque dudo que sea algo más que una amistad entre los dos.

Sinopsis:
"Gideon Cross apareció en mi vida como un rayo en la oscuridad…Era guapo y brillante, imprevisible y sensual. Me atraía como nadie ni nada lo había hecho nunca».Una novela de alto voltaje, provocativa y apasionada que no podrás soltar desde la primera a la última página.No te escondo nada, la nueva y sensual novela que arra sa en todo el mundo, es la primera entrega de la serie Crossfire. Con cientos de miles de ejemplares vendidos, el fenómeno no ha hecho más que empezar..."

La autora ha logrado cautivarme con la intensidad de la relación de los dos protagonistas. Los sentimientos de tristeza, los celos y la pasión transmitida fueron los que me convencieron de terminar el libro. Lo que más me gustó fue los cambios que se produjeron entre los dos desde el momento en que se conocieron. Eva y Gideon son dos personajes con un pasado bastante controvertido y este "pasado" es probablemente el que hizo que los ambos se acercaran más y tener sentimientos uno por el otro.

my read shelf:
Thats Hanelore's book recommendations, liked quotes, book clubs, book trivia, book lists (read shelf)
View all my reviews