SOCIAL MEDIA

Friday, November 14, 2014

Clubul Bilderberg : Stapanii Lumii / El Club Bilderberg by Cristina Marin J.

El Club Bilderberg

My rating: 4 of 5 stars

Astazi am gasit cartea, tot astazi am terminat-o de citit si am decis sa-i fac o recenzie.
O carte care trebuie citita mai ales daca vreti sa stiti de ce lucrurile nu functioneaza favorabil in lumea asta, de ce bancherii si politicienii ne controleaza viata dar si de ce intr-un mod "surprinzator" cam toti cei care s-au rezoltat, astazi nu se mai afla printre noi.
Sinopsis:
Clubul Bilderberg este prima carte scrisa despre grupul care domină lumea si iti contoleaza viata, fiind rezultatul unor investigatii extrem de riscante, care dezvaluie adevăratele nume si intentii ale membrilor sai. Inca de la inceptul anilor 50 ai secolului XX, au inceput să aiba loc anual reuniuni internaţionale secrete in tarile din Europa , din Statele Unite ale Americii si din Canada , la care participau cele mai influente persoane din lume, politicieni, repezentanti ai Caselor regale, oameni de afaceri, jurnalisti. Fondatorii si principalii arhitecţi ai Grupului Bilderberg sunt David Rockefeller si Henry Kissinger.
Cristina Martin, autoare specializata în jurnalism politic si social, este prima care a indraznit sa vorbeasca despre unul dintre cele mai controversate subiecte ale istoriei noastre recente. Ea marturiseste: “Cand am auzit prima dată despre clubul Bilderberg m-au trecut fiorii.Totul părea mai degraba fictiune decat realitate. Am contactat imediat un cercetator despre care stiam că il urmareste de cativa ani si al cărui nume nu il voi dezvalui pentru a-i proteja viata. El mi-a spus Bilderberg este ca Big Brother Ochiul care vede si controleaza totul! Si n-o fac pentru bani, ei sunt deja foarte bogati. Adevaratul lor obiectiv este putera absoluta, forta de a ransforma oamenii in sclavi. Putera este ceea ce ii uneste si ii detrmina sa actioneze.” Desi toate acestea pot părea stranii, asa a inceput totul si mai ales, asa continua si astazi ...

Cartea abordeaza un subiect foarte controversat : Clubul Bilderberg care dupa cum se stie organizeaza intalniri anual intr-un mod secret in Hotelul cu acelasi nume pentru a decide soarta acestei lumi. Pun la cale diferite conspiratii pentru a reusi sa obtina intreaga putere.
Cristina Martin:
"Cand mi-am publicat prima carte, multi m-au intrebat daca, dupa dezvaluirea tainelor referitoare la cea mai puternica alianta de pe globul pamantesc, nu ma temeam pentru viata mea.
Un cercetator, al carui nume nu 1-am dezvaluit din ratiuni legate de securitatea sa personala, mă sfatuise sa nu scriu despre Bilderberg: „Oamenii acestia sunt foarte periculosi, au sa te omoare si-au sa-ti omoare familia, au sa vă ia totul, nici un avocat n-are sa vrea sa te apere. N-ai să mai găseşti de lucru niciodata, vor suna peste tot la telefon, iţi vor dezvalui numele, ca nimeni sa nu te angajeze, iti vor retrage cartea din librarii. Pe mine au incercat de multe ori sa ma ucida ori sa ma rapeasca".
Clubul Bildererg isi are originile in Masonerie(stim cu toti ce inseamna mai exact Masoneria sau Illuminatii) si va invit sa cititi aceasta carte daca doriti sa aflati mai multe informatii despre aceasta Societate Secreta care reuseste sa domine lumea de azi.

my read shelf:
Hanelore ♡'s book recommendations, liked quotes, book clubs, book trivia, book lists (read shelf)

LET’S BE FRIENDS :)