SOCIAL MEDIA

Thursday, November 06, 2014

Recenzie / Reseña Until You #1.5 by Penelope Douglas

Until You (Fall Away, #1.5)Until You by Penelope Douglas
My rating: 5 of 5 stars

Intimidare a fost si va ramane cartea mea preferata si am fost placut surprinsa sa aflu ca a aparut si Until You-povestea din perpectiva lui Jared. Am aflat destul de multe lucruri care au reusit sa completeze povestea celor doi si va recomand sa o cititi in special celor care nu au inteles de ce Tate l-a iertat pe Jared dar si celor care nu l-au placut deloc pe acesta si care au crezut ca acel comportament dificil pe care l-a avut nu are justificare. Banuiam cum au stat lucrurile intre cei doi la vremea respectiva cand citisem Intimidare.
Abia astept sa citesc Rival-povestea de dragoste a prietenului cel mai bun al lui Jared-Mardoc.
Sunt sigura ca va fi la fel de intensa si amuzanta ca si acestea doua.

Quote : “I want to touch you,” I whispered against her lips. “I want to feel what’s mine. What’s always been mine”. Jared

P.S : Autoarea a marcat ca Favorit Tweet-ul meu si acest lucru m-a bucurat foarte tare.





Español:
Bully fue y sigue siendo mi libro favorito y me sorprendió gratamente al descubrir que apareció hasta la historia desde la perspectiva de Jared. Me entere de algunas cosas que lograron completar la historia de los dos. Les recomiendo que lo lean, especialmente aquellos que no entendían por qué Tate perdono a Jared y también a los que lo odiaban y que creían que el era muy difícil y que su comportamiento no tenía justificación. Ya sospechaba yo cómo fueron las cosas entre los dos cuando estaba leyendo Bully.
Me encantaria leer Rival- que se trata de la historia de amor del mejor amigo de Jared-Mardoc.
Estoy segura de que esta historia será tan intensa y divertida como las otras dos. Si alguien tiene Rival PDF, Word, Ebook en español porfavor que me lo manden a mi correo.

Quote : “I want to touch you,” I whispered against her lips. “I want to feel what’s mine. What’s always been mine”. Jared

P.S: La autora marco como Favorito mi tweet y estoy muy feliz.







my read shelf:
Hanelore ♡'s book recommendations, liked quotes, book clubs, book trivia, book lists (read shelf)

LET’S BE FRIENDS :)