SOCIAL MEDIA

Sunday, December 07, 2014

My November Favourites 2014

Buna fetelor, a venit vremea "Favoritelor Lunii Noiembre". Stiu ca trebuia sa fac postarea acum cateva zile dar din pacate, am avut destul de multe teme de facut si nu am reusit sa-mi fac timp :(.
Suntem in luna Decembrie si acest lucru nu poate decat sa ma bucure.

Hola chicas, es hora de "Favoritos de noviembre". Yo sabía que tenía que hacer este post hace unos días, pero por desgracia, he tenido bastante trabajo y no pude :(.
Estamos en diciembre y esto sólo puede hacerme feliz.
Make Up:

Pentru inceput as vrea sa va vorbesc putin despre Astor Skin Match Fusion Make Up, fondul de ten pe care l-am folosit in luna ce a trecut.
Are o acoperire medie spre mare, are un finish mat, se adapteaza nuantei tenului si arata perfect natural.
Are un singur minus si anume : evidentiaza portiunile uscate ale tenului. Exista 6 nuante disponibile, nuanta pe care eu o am este 100 Ivory.

Primero quiero hablar sobre Astor Skin Match Fusion Make Up,  la base  que he utilizado este mes.
Tiene un cobertura muy buena y es matifiante, se adapta muy bien y es perfectamente natural.
Tiene un sólo defecto: resalta partes secas de la piel. Hay 6 tonos disponibles y el mio es 100 Ivory.




Rimel:
Rimelul pe care l-am folosit toata luna noiembrie a fost Avon AeroVolume. Mi se pare un rimel obisnuit, nu are nimic special fata de unul normal. Nu incarca genele, nu le lipeste si referitor la volum nu  mi se pare nimic special. Am fost destul de dezamagita in privinta acestui produs.

Mascara:
La mascara que he utilizado durante noviembre fue AeroVolume Avon. Es un rimel regular, no tiene nada especial No esta cargando genes, pero hacerca del volumen no he visto ningun cambio especial, como que no me gusta. Me decepcionó bastante este producto.


Parfum:
Parfumul pe care l-am purtat in aceasta luna a fost Avon Luck (Review). Este un parfum cu un miros dulce, foarte persistent si cu un design foarte reusit.

Perfume:
El perfume que use este mes fue Avon Luck. Es una fragancia con olor dulce, muy persistente y diseño es muy especial. Me encanta.




Ingrijire:
Deodorantul de la Nivea care este preferatul meu.
Crema pentru epilare inginala de la Avon este un produs foarte bun, esential pentru noi fetele as putea spune. Nu-mi place mirosul in rest sunt surprins placuta, isi face treaba foarte dar foarte bine. Crema de maini cu ulei de masline este preferata mea dintre toate cremele de maini de la Avon.
Lotiunea de la Balea se afla printre favoritele mele datorita mirosului de cirese care persista.



Cuidado:
Nivea Deo que es mi favorito.
La crema de depilación de Avon es un buen producto especialmente para nosotras, las chicas, diría yo. No me gusta el olor pero hace muy bien su trabajo. La crema de manos con aceite de oliva es mi favorita de todas.
La loción Balea está entre mis favoritos debido a su olor de cereza que persiste.



Accesorii:
Accesorios:



Tot de la Avon am cumparat si aceste manusi, pe doua culori: rosu si albastru. Sunt foarte bune in special pentru dispozitivele touch. Felicitari Avon! In materiie de accesorii faceti o treaba foarte buna!

Estos guantes también me los compré de Avon en dos colores: rojo y azul. Son muy buenos, especialmente para los dispositivos táctiles. Felicidades Avon! En lo que se trata de accesorios hacen un gran trabajo!


Wallpaper :


Filme:
Filmele preferate ale acestei luni au fost Step Up: All In si The Hunger Games : Mokingjay Part 1. Cred ca au fost cele mai frumoase filme pe care le-am vazut in ultimul an.

Carti:
Cartea preferata a acestei luni a fost Until You by Penelope Douglas. (recenzie aici).

Muzica:
Toata luna noiembrie am ascultat noul album al lui Taylor Swift 1989 ♥ Sunt un mare fan T. S de foarte mult timp.
Puteti descarca si voi albumul mai jos.

Películas:
Mis películas favoritas de este mes fueron  Step Up: All In y Los Juegos del Hambre: Mokingjay 1-era Parte. Creo que son las películas más hermosas que he visto en el último año.

Libros:
El libro favorito de este mes fue Until You de Penelope Douglas (resena aqui).

Música:
El nuevo álbum de Taylor Swift 1989 ♥ Soy fan T.S desde mucho tiempo.
Pueden descargar el álbum mas abajo.










Va multumesc pentru vizita!
Gracias por su visita!

LET’S BE FRIENDS :)
» YouTube
» Tumblr
my read shelf:
Thats Hanelore's book recommendations, liked quotes, book clubs, book trivia, book lists (read shelf)


 All Photography by Me