SOCIAL MEDIA

Monday, January 12, 2015

Canon IXUS 145 Review


Buna tuturor, dupa cum cred ca stiti, am primit de Craciun un Aparat foto digital si anume Canon IXUS 145. Este o camera IXUS subtire si eleganta, destul de micuta si practica. 
M-am bucurat foarte mult deoarece imi doream de cativa ani un aparat iar telefonul meu, nefiind unul de ,,Ultima Generatie'' ca sa zic asa gen : Note 4, S5 sau iPhone 6 si nu scoate poze asa cum mi-as dori. 
Sigur ca in viitorul apropiat imi doresc sa investesc intr-un aparat mult mai performant cum este Mirrorrless Sony dar deocamdata sunt multumita de toate caracteristicile acestuia.



Aparatul a fost la oferta pe Emag si cum de cateva saptamani eram in tratative cu logodnicul meu : ,,Sa cumparam...sa nu cumparam" si iata ca in apropierea lui Mos Craciun am avut norocul sa gasim acest aparat la un pret foarte accesibil. Mentionez ca doar cel pe care il am eu, il avem noi :d (pentru ca din punctul meu de vedere este si al lui, nu conteaza ca a fost un cadou pentru mine), cel pe Negru a fost la oferta...Pe argintiu, alb, rosu sau violet nu era la oferta. Pretul intreg al aparatul este de 370 lei. Pretul aparatul pe Negru la oferta a fost 200 lei. Destul de bun tinand cont ca filmeaza HD 720 + Zoom optic 8x, bateria tine destul de mult si dispune de Modul ECO pentru o economie de energie si are 16 megapixeli + ZoomPlus 16x. Exact ceea ce imi doream.

 Am cumparat si un card de 8 GB pentru ca deocamdata nu am nevoie de o memorie mai mare de atat.
De curand am inceput un Canal pe Youtube si am incarcat cateva clipuri filmate cu acest aparat. Astept sa-mi spuneti parerea voastra in legatura cu aceste clipuri.



Va multumesc pentru vizita si va doresc o saptamana cat mai frumoasa!:*