CONCURS CARTI Ianuarie-Februarie 2015 - Concurs Incheiat


Buna tuturor, acesta este primul meu concurs. Cartile pe care le voi oferi sunt Fugara de Alice Munro si Secretul Sufletului Pereche de Arielle Ford. Nu am fost sponsorizata pentru acest concurs, eu le-am cumparat.
Concursul incepe astazi 18 ianuarie  si se va termina pe 25 februarie iar pe data de 26 februarie voi anunta castigatorul aici pe blog.
In februarie este ziua mea:) si din acest motiv am decis sa fac acest concurs.

Reguli:

1) Sa ma urmariti prin Google Friend Connect;
2) Sa va abonati la Canalul meu de » Youtube;
3) Distribuiti (share public) pe orice retea de socializare doriti;
4) Sa lasati un comentariu in care sa-mi spuneti numele cu care ma urmariti prin GFC (Google Friend Connect), numele cu care v-ati abonat la Canalul meu de Youtube si un link cu share-ul vostru :).
Castigatorul va fi desemnat prin tragere la sort!


Update : Concurs Incheiat - Felicitari Andreea Ilie :). Astept un mesaj cu datele tale personale ca sa-ti pot trimite coletul cu cele doua carti (thatshanelore@gmail.com) pana duminica seara.
Daca pana atunci nu primesc mesaj de la tine voi alege un alt castigator.

 Mai jos este si clipul care arata ca Andreea este castigatoarea acestui concurs prin tragere la sort: