Cute Outfit for Valentines Day / Tinuta pentru Sfantul Valentin 2015 #1


Buna fetelor, aceasta este prima postare din seria #CuteValentinesDayOutfit.
Daca ieri am incarcat pe Youtube un clip cu un Machiaj de Sfantul Valentin, astazi va voi prezenta o tinuta potrivita pentru aceasta ocazie. Este perfecta pentru o iesire in oras cu iubitul, prietenele sau familia. Si daca va intrebati ce planuri am eu de Sfantul Valentin, va spun ca vom merge la filmul "Cincizeci de umbre ale lui Grey" abia astept♥ voi nu?




Outfit Preferat:
Belinda Selene este preferata mea de pe Youtube si spre bucuria mea are si un blog belindaselene.com.
Imi place foarte mult Outift-ul ei, este feminin, romantic, casual ♥ perfect pentru Sfantul Valentin.

Machiaj de Sfantul Valentin


Va multumesc pentru vizita si va pup:*