Am castigat Premiul I la Conferinta nationala adresata studentilor EDUCATION BETWEEN SCHOOL AND SOCIETY 30 Aprilie 2015



Pe data de 30 Aprilie 2015, a avut loc Conferinţa Naţională adresată studenţilor Ediţia 2015. Acesta a fost motivul pentru care ,,am dispărut” de pe Blog dar şi de Youtube în ultimul timp. Am vrut să fac o lucrare bună, să nu dezamăgesc pe nimeni. Profesorii m-au susţint şi m-au încurajat să particip la această Conferinţă. Nu am fost greu de convins deoarece îmi place să fiu ocupată.

Am vrut ca Domnul Profesor, Coordonatorul meu şi al colegei mele să fie mulţumit munca mea/noastră. Au fost situaţii în care a trebuit să mă ocup singură de această lucrare, să i-au decizii pe moment deoarece timpul a fost foarte scurt şi nu mi-am permis să-l irosesc. Toate eforturile şi munca mea timp de două luni de zile au fost răsplătite deoarece anul acesta, lucrarea care a reuşit să impresioneze membrii Comisiei a fost chiar Lucrarea Mea : Rolul familiei în implicarea şi activitatea studenţilor în viaţa universitară. Sondaj de opinie.

Am câştigat Premiul I.

Mă bucur că în viaţă mai există şi situaţii (cei drept, destul de rare) în care ceilalţi sunt corecţi şi oferă Premii dar şi aprecieri pe merit. Vă rog să nu uitaţi niciodată acest lucru!

Nu m-am bucurat de acest Premiu în ideea că am fost cea mai bună dintre toţi participanţii, ci pentru că toţi profesorii m-au felicitat, s-au bucurat pentru mine şi mi-au spus că era de aşteptat din partea mea deoarece mereu am fost responsabilă şi am încercat să-mi dau interesul cât de mult am putut. Cuvintele acestea au fost cele care m-au făcut să mă bucur cu adevărat şi să fiu mândră de mine, nu acest Premiu I. Colegii mei la fel, s-au bucurat şi mi-au spus că am reprezentat grupa şi acest Master cu cinste. 

Vreau să vă spun că din cauza vremii, colega mea nu a putut ajunge şi a trebuit să fac prezentarea lucrării şi să răspund întrebărilor de una singură în faţa membrilor Comisiei. Am avut emoţii ce-i drept deşi alături de mine a fost verişoara mea(a participat şi ea la Conferinţă). Fiind cea mai mare din sală, de la Master : Administraţie Publică şi Integrare Europeană, Anul II, evident că se aşteptau la ceva care să-i impresioneze. Majoritatea participanţilor erau studenţi din primii ani. Trebuia să mă ridic la aşteptările tuturor şi credeţi-mă că în fiecare moment nu m-am gândit decât că dacă fac vreo greşeală, îmi pot dezamăgi coordonatorul pentru că în final, noi suntem simpli studenţi/ masteranzi dar pe orice lucrare se află şi numele coordonatorului şi nu-mi doream să dezamăgesc pe nimeni.

Lucrările prezentate la Secţiunea Ştiinţelor Umaniste au fost în număr de 22. S-au acordat 3 premii şi o menţiune.

Lucrarea a cuprins o parte teoretică dar şi o parte practică. Mai exact, a fost efectuat un sondaj de opinie la care au participat 103 studenţi de la Facultatea de Litere şi Ştiinţe, Specializările Administraţie Publică şi Asistenţă Managerială şi Secretariat. Această lucrare doreşte să evidenţieze relaţia dintre părinţi-studenţi. În urma sondajului efectuat, concluziile sunt următoarele:  Studenţii au o relaţie strânsă cu părinţii, aceştia îi incurajează să participe la activităţi extracurriculare, voluntare dar şi să obţină performanţe. Părinţii sunt intresaţi de rezultatele şcolare dar şi de comportamentul acestora la Universitate.

Câştigătorii au primit cărţi din partea membrilor Comisiei dar şi un premiu în bani.
Nu ştiu exact suma dar am înţeles că o vom primii în curând.

Şi nu în ultimul rând, am păstrat ce este mai bun pentru sfârşit: Lucrările câştigătoare vor fi publicate în volumul Conferinței, în format electronic cu ISBN.


Important!!! Este bine de ştiut că astfel de Conferinţe organizate în cadrul Universităţilor îi pot ajuta pe studenţi să devină mult mai creativi şi mai increzători în forţele proprii. Această experienţă poate fi adăugată şi la CV, deoarece toţi studenţii au primit câte o Diplomă de Participare iar câştigătorii au primit binenţeles şi o Diplomă cu Premiul obţinut.


Vă mulţumesc pentru vizită şi să aveţi o săptămână minunată!