SOCIAL MEDIA

Sunday, July 12, 2015

Jurnal de Nunta ♥ Wedding Diary by Hanelore


În viziunea mea, Nunta este Evenimentul în care îţi doreşti cel mai mult să ai aproape de tine familia, prietenii şi colegii. Să ai acel sentiment că şi ceilalţi împărtăşesc bucuria ta şi că îţi sunt alături şi te spijină în acest moment important în care decizi să-ţi întemeiezi o familie.
Am găsit un citat foarte drăguţ în cartea lui Helen Exley(recomand cărţile ei deoarece sunt o alternativă foarte bună atunci când doreşti să oferi un cadou sau cauţi ceva care să te inspire zi de zi) este un citat de William Shaekspeare din ,,Doi Tineri din Verona” :
,, ...ziua nunţii noastre
Să fie ziua ta,
O sărbătoare, o casă,
O fericire împărtăşită.”
Cu acest citat am început şi această secţiune Wedding Diary. Nu eram sigura dacă să Public şi o astfel de secţiune pe Blog dar apoi mi-am amintit în ce situaţie eram eu anul trecut când încercam să găsesesc articole despre cum să-ţi faci un Planificator de Nunta/ Wedding Planner, ce paletă de culori să alegi pentru Decor, cum ştii care este rochia care ţi se potriveşte, modelul invitaţiilor, mărturiile, Machiaj, Hairstyle şi nu în ultimul rând Filmarea, Albumul de Nuntă şi Albumul de Logodnă.
Din nefericire, nu există prea multe astfel de bloguri la noi în ţară şi sunt de părere că ar trebui să avem curajul să scriem şi despre acest Eveniment ce va exista la un moment dat în viaţa noastră.
Am găsit destul de multe articole de acest gen pe blogurile din afară, binenţeles şi pot spune că sunt foarte recunoscătoare acelor fete. Una dintre ele, este chiar preferata mea. M-aţi auzit vorbind despre ea de mai multe ori este chiar Belinda Selene care, la rândul ei are o astfel de Secţiune pe Blogul său. Vă invit să-i urmăriţi şi Canalul de Youtube deoarece are acolo un Playlist cu multe clipuri de acest gen.
Motivul pentru care nu mulţi/multe scriu despre Nuntă pe blogul lor: Eu sunt de părere că aceştia pur şi simplu nu doresc să se expună. Ce-i drept, este bine să te gândeşti la multe lucruri când vrei să te deschizi şi să intri mai mult în viaţa ta personală. Nu este ceva rău să vorbeşti despre familia ta, despre evenimentele care au loc în viaţa ta dar o faci cu riscul de fi expus la destul de multe critici. Îmi asum acest risc şi am să vă spun că intenţia mea este doar să ajut viitoarele mirese.
Săptămâna trecută am creat un astfel de Playlist pe Canalul meu de Youtube: Jurnal de Nuntă /WeddingDiary se numeşte.
În primul meu clip veţi vedea câteva elemente care au reuşit să mă inspire în ceea ce priveşte Decorul, cum arată invitaţiile noastre, Wedding Planner-ul meu(Planificatorul meu de Nuntă- va urma un video separat ca să puteţi vedea cât de uşor este să va faceţi şi voi unul la fel)şi Decorul de la Nunta (Purple-Violet).
Vă invit să urmăriţi clipul de mai jos:


Anul trecut exact pe vremea aceasta am început pregătirile pentru nuntă. Ştiam că implică destul de multe cheltuieli şi că vom avea nevoie şi de ceva timp liber ca să ne ocupăm de aceste pregătiri şi cum urma ultimul an de Master, am ajuns la concluzia că acum este momentul potrivit să facem asta. Aşadar, anul trecut, în vacanţa de vară am ales data la care are loc Nunta noastra, Biserica unde va avea loc Cununia Religoasă, Locaţia unde va avea loc Petrecerea dar şi Decorul. Nu considerăm că ne-am grăbit doar că am fost conştienţi că odată ce vom începe ultimul an de Master, nu vom avea destul de  mult  timp ca să ne ocupă de toate aceste detalii iar acum, în momentul de faţă vă spun că a fost cea mai bună alegere. Ne-au mai rămas câteva lucruri de Rezolvat acum pe ultima sută de metrii dar din experienţa şi sfaturile altor persoane am înţeles că aşa se întâmplă: Când crezi că te-ai ocupat de absolut tot, mai intervine câte ceva.
Sper ca sfaturile, pozele şi clipurile pe care le veţi găsi aici pe Blogul meu(sau pe Canalul Meu de Youtube) să vă ajute, să vă inspire şi să vă răspundă la absolut toate întrebările pe care le aveţi!

Cu mult drag,


Hanelore