SOCIAL MEDIA

Thursday, September 17, 2015

CASTING ELITE MODEL LOOK ROMANIA 2015 si Povestea mea cu Miss Univers Romania


În caz că nu aţi aflat deja, se organizează un Casting: CASTING ELITE MODEL LOOK ROMANIA 2015, sustinut de ROWENTA.
Castingul va avea loc pe:
17-20 Septembrie la Shopping City Ploieşti - Judeţul Prahova orele 15-21;
24-27 Septembrie la Mega Mall Bucureşti orele 15-21.

Detaliile acestui Casting le veţi găsi mai jos la fel şi condiţiile ce trebuiesc îndeplinite.

Am găsit acest articol pe site-ul Ploieşti Shopping City şi mi-am amintit de ceva din trecutul meu. Este vorba despre un alt Casting la care şi eu am participat acum câţiva ani pe vremea când eram în vacanţa de vară înaintea celui de-al doilea an de Facultate, prin anul 2011. Am zis că ar fi bine să povestesc experienţa mea aici pe blog.

Probabil cu toţii aţi auzit de Miss Universe România, concursul de frumuseţe ce se organizează anual(sau care se organiza anual).
Ei bine, aşa cum v-am povestit mai sus, am decis să mă înscriu şi eu la acel Concurs. Am completat un Formular(http://www.missuniverseromania.com/-inscriere) pe site-ul lor oficial, cu câteva date personale şi binenţeles, am ataşat 3 fotografii.
Una dintre ele a fost aceasta:


Sincer, nu mă aşteptam să primesc vreodată un răspuns şi mai mult, nu cred că eram pregătită pentru asta. De ce? Înălţimea nu mă avantajează, eu am 1,60 şi cu toţi ştim că modelele trebuie să aibă peste 1,70. Este un criteriu obligatoriu, eu fiind foarte micuţă clar nu aveam şanse.  Într-o zi, am decis să-mi verific mail-ul(aveam prostul obicei să intru destul de rar pe mail-ul meu- obicei pe care mi l-am schimbat între timp, chiar de la aceasă întâmplare) şi am avut parte de o surpriză. Vă las un screen mai jos:



Doamna mă anunţa că mă aşteaptă la Bucureşti pentru prima etapă a semifinalei. Am crezut iniţial că este o glumă şi aşa cum reiese şi din mail, doamna a încercat să ia legătura cu mine. I-am dat un replay spunându-i că sunt surprinsă şi că nu mă aşteptam. I-am lăsat mai jos şi numărul meu de telefon ca să poată lua legătura cu mine şi spre surprinderea mea mi-a răspuns la mail destul de rapid:



Aşa este, foarte multe fete trăim cu impresia că astfel de Concursuri/Casting-uri nu sunt corecte şi că deja se ştie cine va câştiga dar iată că Organizatorii sunt destul de corecţi în privinţa selecţiei şi oferă şanse egale tuturor participantelor.
A doua zi am fost sunată şi am purtat o discuţie de câteva minute. Am fost întrebată despre înălţimea mea ca să poată fi siguri dacă într-adevăr mă încadrez în criteriile lor. Evident, am spus adevărul: că sunt micuţă de statură. Mi s-a spus că din păcate nu pot participa deoarece dacă aş câştiga aş fi descalificată de către cei din afară şi teoretic România nu ar mai avea o reprezentantă la acest Concurs. Nu am fost dezamăgită deoarece eu cunoşteam regulile şi mă aşteptam la asta dar a fost o întâmplare plăcută, de ce să nu recunosc. Adică, trăsăturile mele erau potrivite pentru Miss Universe dar înălţimea mea, nuJ. Destul de amuzant şi nu prea în acelaşi timp.
Doamna a fost foarte drăguţă şi m-a încurajat, ba chiar mi-a promis că dacă pe viitor va auzi despre un alt Casting, la care nu se ţine cont de înălţime, mă va anunţa. După câteva luni, am primit un mail în care eram anunţată de un Casting ce se va organiza în Bucureşti. S-a ţinut de promisiune doar că eu nu am putut ajunge din cauza zilelor încărcate de la Facultate. De multe ori am renunţat la mine pentru Facultate sau Master şi nu regret acest lucru.  

Probabil cu toţii cunoaşteţi Serialul Pariu cu Viaţa. Ei bine, m-am înscris şi eu la acel Casting şi la fel, spre surprinderea mea, am primit un telefon în care eram anunţată că am trecut de prima etapă. Chiar vorbisem cu mama să mă însoţească şi totul era aranjat ca să merg doar că la fel, s-a întâmplat ca în joia respectivă să trebuiască să fiu prezentă la Facultate. Era o zi plină de Seminarii şi Laboratoare de la care nu puteam lipsi. Atunci a fost pentru ultima dată când m-am înscris la un Casting. Ştiam că şcoala va fi mereu pe primul loc, chiar şi înaintea aspiraţiilor sau hobby-urilor mele.
Revenind la scopul postării de azi, eu vreau să încurajez toate fetele care au înălţimea potrivită şi vârsta cerută, să mergeţi şi să vă înscrieţi. După cum vedeţi, multe fete şi-ar dori să participe la astfel de Concursuri şi sunt situaţii în care nu au înălţimea potrivită exact ca şi în cazul meu. De ce să nu profitaţi? Cine ştie ce vă rezervă viitorul iar dacă nu reuşiţi într-un final să obţineţi ceea ce v-aţi propus, măcar rămâneţi cu o amintire sau o experienţă ce merită povestită nepoţilor J))  sau prietenilor.

Vă las mai jos detaliile acestui Casting şi vă urez mult succes!


,,CASTING ELITE MODEL LOOK ROMANIA 2015,
sustinut de ROWENTA
17-20 septembrie, PLOIESTI SHOPPING CITY*

Agentia FACE2FACE MODEL MANAGEMENT organizeaza Casting Elite Model Look Romania 2015, la PLOIESTI SHOPPING CITY, in perioada 17-20 septembrie, in intervalul orar 15:00 – 21:00.

Te asteptam sa te inscrii la casting si sa reprezinti Romania la Finala Internationala Elite Model Look 2015.
Un vis care poate deveni realitate…

Pe 17, 18, 19 si 20 septembrie, te asteptam la standul Elite Model Look Romania din 
PLOIESTI SHOPPING CITY, intre orele 15:00 si 21:00, pentru a-ti oferi detalii despre concurs si despre ce implica o cariera de model.

Pentru a participa la Castingul Elite Model Look 2015, candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:
Fete - varsta cuprinsa intre 14 si 22 de ani si inaltimea intre 1,72 - 1,83 m.
Baieti - varsta intre 16 si 22 de ani si inaltimea intre 1,83- 1,90 m.
Experienta de model nu este necesara. Inscrierile sunt gratuite!

Criteriile de selectie vor tine cont de calitatile fotogenice ale candidatilor, personalitatea si frumusetea lor naturala, dar si de potentialul lor de a corespunde trendurilor actuale în fashion. Daca ai sub 18 ani, te asteptam insotit/a de unul dintre parinti.

Cele 12 fete si cei 12 baieti selectati in urma Castingului National vor participa la Finala Nationala si vor avea sansa sa reprezinte Romania la Finala Mondiala. Anul acesta, pentru a doua oara in istoria concursului international, baietii vor participa si ei la competitia mondiala, dotata cu premii garantate totale in valoare de 250.000 €. Castigatoarea Finalei Mondiale va primi un contract garantat in valoare de 100.000 €, iar urmatoarele noua clasate, contracte garantate in valoare de 50.000 €.

Cei care nu pot ajunge la casting, se pot inscrie online pe www.elitemodellookromania.com sau www.face2facemodels.ro/joins.

Infoline: 0768.19.77.99 (L-D, intre orele 10:00 – 21: 00) ."

*Articol preluat de pe ploiestishoppingcity.ro


Cu dragoste,
Hanelore