SOCIAL MEDIA

Tuesday, September 15, 2015

Cum sa ai un Birou la fel ca cel al Violettei Disney Channel #BackToSchool


Hey dragilor, ştiu că pe data de 14 septembrie a început un an nou şcolar pentru mulţi dintre voi. Eu am terminat şcoala în vara ce a trecut dar asta nu înseamnă că nu pot fi entuziasmată pentru voi. Zilele trecute m-am pierdut printre atâtea rechizite în Supermarket-uri şi căutam diferite motive ca să-mi cumpăr şi eu câte ceva.

Cred că aţi văzut deja pe Canalul meu de Youtube că îmi place Violetta destul de mult. Ador Jurnalul ei şi anul trecut în preajma sărbătorilor de Iarnă căutam o Agendă. Una  colorată şi deosebită. Îmi place să fiu organizată şi în permanenţă am cu mine o agendă. Fie ea mai mică sau mai mare. La vremea respectivă, mi-a atras atenţia destul de tare Jurnalul Violettei aşa că am intrat pe Diverta Market (dol.ro) şi l-am cumpărat. Nu m-a costat mult, în jur de 30 de lei aş putea spune eu. Pix-ul l-am cumpărat la preţul de 9 lei dacă îmi amintesc bine. Au venit prin curier în 24 de ore.



A fost o alegere bună, design-ul paginilor este unul foarte drăguţ iar coperta ce are un magnet în formă de violetă m-a atras cel mai tare.
L-am folosit atunci când am avut de scris diferite teme, proiecte pentru Master dar şi atunci când îmi veneau diferite idei pentru Blog sau pentru Canalul Meu de Youtube.
Am să vă vorbesc şi despre Aplicaţia Violetta Secret Diary pentru Telefon sau Tabletă - Click (cea care a apărut şi în clipurile mele de pe Youtube).

Am descărcat-o acum ceva timp şi o folosesc de fiecare dată cu mare păcere. Poţi adăuga melodii sau înregistrări, fotografii şi îţi poţi desena, nota diferite gânduri, planuri sau întâmplări. Este chiar distractiv.
Am să mă întorc la scopul postării de astăzi şi am să vă spun că am decis să fac un Clip DIY. Mai exact, să încerc să recreez Biroul Violettei cu toate obiectele mele personale. Nu este unul identic cu cel pe care îl are ea dar m-am inspirat şi spun eu că am reuşit să fac ceva destul de drăguţ. Majoritatea obiectelor sunt roz şi violet dar mai sunt şi mici excepţii.


Am să vă las clipul mai jos şi dacă aveţi întrebări despre vreun produs ce apare în clip sau orice altă sugestie, vă stau la dispoziţie!


*Set-ul cu Violetta (Parfum Violetta) ce apare pe Biroul meu este Parfum+Deo şi l-am cumpărat de la Auchan. Violetta Love La Rive se numeşte.



* Oje: Astor Fashion Studio Sweet Lavender şi Giodani Intense Shine Liliac.
Succes în noul an şcolar şi sper ca acest clip să vă ajute să vă organizaţi mai bine Biroul.

P.S : Aţi aflat că de pe data de 20 Au gust 2015 Ziarul Libertatea vine însoţit de un DVD cu Episoadele din Primul Sezon Violetta? Sunt 8 DVD-uri la număr.

Cu drag,
Hanelore