SOCIAL MEDIA

Friday, September 11, 2015

Cununia Religioasa


După oficializarea căsătoriei noastre în faţa Primarului, am ajuns în faţa altarului sub binecuvântarea naşilor noştrii. Cununia religioasă este momentul pe care îl aşteptam cel mai mult amândoi. 


Considerăm că Taina Căsătoriei în faţa lui Dumnezeu este cea mai importantă într-o familie sau viitoare familie. Am fost foarte emoţionată pe tot parcursul slujbei atât eu cât şi soţul meu care mă ţinea de mână. 
De câte ori am avut ocazia, le-am zâmbit celor din jur. Alături de noi, în biserică, au mai fost surorile, fetiţa naşilor şi alţi doi verişori foarte drăguţi care după slujbă au aruncat cu orez şi petale de trandafiri aşa cum noi doi ne-am dorit. 




 Slujba a fost foarte emoţionantă mai ales atunci când am reuşit să surprind privirile şi zâmbetele celor dragi. Aceste trăiri, emoţii şi amintiri, le voi păstra mereu.
 Simbolul iubiri, al căsătoriei noastre stă acum pe deget. Suntem o familie în faţa lui Dumnezeu dar şi a celor dragi(familiile şi prietenii) care şi-au dorit să fie alături de noi şi să ne vadă cum în ziua de 22 August, ne-am unit destinele.

Dacă vreţi să ştiţi cum a decurs petrecerea de nuntă, ce momente amuzante dar şi emoţionate am trăit, vă invit să citiţi următoarea postare.