SOCIAL MEDIA

Tuesday, September 29, 2015

Decor de Toamna pentru Biroul tau ♥ Fall Office Decor ♥ Decora tu oficina ♥ otoño


Sigur că Toamna a venit la începutul lunii trecute dar cum a fost atât de cald la vremea respectivă, am să vă spun că din punctul meu de vedere..acest anotimp a venit Oficial de astăzi.
Clipul l-am filmat acum câteva săptămâni şi l-am editat zilele trecute. Îmi place să redecorez  şi o fac de câte ori intrăm într-un nou sezon.
Nu-mi place anotimpul Toamna, o spun de câte ori am ocazia dar încerc prin diverse metode(cum ar fi redecorarea) să fiu măcar un pic entuziasmată...
 Am ales să fac o mică schimbare spaţiului meu de lucru – Biroul şi m-am inspirat din culorile acestui sezon...Deşi anotimpul acesta nu este pe placul meu, culorile specifice acestuia sunt printre preferatele mele:Portocaliu, Maro şi Galben.
Mă străduiesc să menţin ordinea pe Biroul meu dar şi un aspect plăcut deoarece acolo petrec cel mai mult timp scriind diverse postări pentru Blog, editând clipuri sau lucrând la proiectele mele şi binenţeles că aş vrea să mă simt în largul meu şi să-mi placă.
Acestea fiind spuse, vă las mai jos clipul încărcat de mine pe Canalul meu de Youtube şi aştept părerile voastre. Sper să vă ajute, să vă inspire şi să facă Toamna mult mai frumoasă în ochii voştrii.

ES:  Me gusta redecorar y lo hago cada vez que entramos en una nueva temporada. No me gusta la temporada de otoño, pero lo intento a través de diversos métodos (como redecorar) a ser un poco emocionada ...
Decidí hacer un pequeño cambio en mi espacio de trabajo – Mi oficina y me inspiré en los colores de esta temporada ... Aunque esta temporada no es de mi agrado, sus colores específicos se encuentran entre mis favoritos: naranja, marrón y amarillo. Trato de mantener el orden en mi escritorio y con un lindo aspecto porque estoy pasando la mayor parte de mi tiempo ahí escribiendo varios posts para mi blog, editando vídeos o trabajar en mis proyectos y por supuesto quiero sentirme a gusto. 
Os dejo ver el clip que ya esta en mí en mi Canal de Youtube desde hace unos dias y esperaro sus opiniones. Espero que los ayude y que los inspire.










Cu drag ♥ Con cariño,
Hanelore