Petrecerea de la Nunta (Dansul Mirilor, Meniu, Furatul Miresii, Tort şi Muzică – Voalul Jos)


Locaţia unde a avut loc Petrecerea noastră a fost prima variantă la care ne-am gândit, nu am fost să vizităm mai multe Localuri, a fost prima noastră opţiune/alegerea finală. Un Restaurant frumos şi elegant unde am întâlnit persoane deosebite care au făcut tot posibilul să îndeplinească toate cerinţele noastre. Decorul l-am ales noi, în nuanţe Alb, Lila şi Violet. A fost o mică schimbare mai exact, mesele erau dreptunghiulare când am ales decorul iar la nunta noastră am decis să avem mese rotunde.

De aranjamentele florale (trandafiri albi şi crizantemă alb-lila) ne-am ocupat noi, iar acestea au fost alese în armonie cu decorul nostru şi cu buchetul meu, binenţeles. Pe masa noastră aranjamentul a fost mai mare iar pe masa invitaţilor mai mic, însoţit de câteva cristale Lila, Argintii şi lumânări violet. În dreptul fiecărei familii sau cuplu au fost Cardurile pe care eu le-am făcut special pentru a le ura bun venit tuturor invitaţilor la Petrecerea Noastră. Am mai avut şi câte 2  cartonaşe cu numere pentru fiecare masă.

Am avut o nuntă mică, restrânsă cu 67 de invitaţi, o nuntă în care ne-am dorit să avem aproape familia şi prietenii noştrii cei mai buni. Au fost persoane care au ştiut să se distreze şi care au dansat pe toate genurile muzicale. Am fost înconjuraţi pe ringul de dans de câţiva copii minunaţi, frumoşi dar şi cuminţi: surorile mele, verişorii noştrii şi fetiţa prietenilor noştrii.
În privinţa meniului noi am fost mulţumiţi, la fel şi naşii noaştrii. Chelnerii au avut şi o reprezentaţie artistică în momentul în care au servit aperitivele, lucru care mi-a adus zâmbetul pe buze.

Acestea fiind spuse, cred că a venit momentul să vă vorbesc şi despre cele mai frumoase momente care au avut loc la Nunta noastră:
Dansul Mirilor. Noi nu am avut o coregrafie. Nu am repetat dansul deloc, pur şi simplu am vrut să fie ceva natural, să dansăm exact aşa cum ne place şi simţim pe melodia lui Gabriel Cotabiţă – Prima iubire şi ultima. Ceea ce ne-am dorit foarte mult au fost artificiile care au reuşit să creeze o atmosferă romantică pentru noi şi plăcută în rândul invitaţilor. Am fost un moment cu adevărat special şi emoţionant pentru noi doi.



Dj/ Fotograful şi Cameramanul au făcut tot posibilul să nu le simţim prezenţa şi să ne lase să ne bucurăm de Petrecere, adică să nu fim tot timpul presaţi de faptul că trebuie să facem poze sau că suntem filmaţi. Au suprins cele mai frumoase momente iar Albumele Foto (penru noi dar şi pentru naşi) sunt minunate. Filmarea şi Pozele le-am primit într-o carcasă personalizată(urmează un clip în curând cu toate acestea).


Muzica a fost pe gustul nostru, la unele melodii chiar m-am amuzat. S-a ţinut cont de faptul că invitaţii sunt de toate vârstele iar playlist-ul a fost pe placul tuturor. Unele melodii chiar noi le-am ales.

Furatul Miresii. Ei bine, acest moment a fost unul pus la cale cu o săptămână înainte aici acasă de către Domnişoara şi Cavalerul de Onoare (Verii noştrii).
Cei doi, prietena mea, prietenul soţului şi cumnatul meu au fost ,,Responsabilii” pentru Dispariţia Miresii.  Într-un cuvânt, a fost un moment foarte amuzant, ne-am distrat, am dansat şi ne-am bucurat din plin de acele minute în care am fost furată. Am rămas cu amintiri plăcute. O amintire foarte amuzantă a fost la întoarcerea spre Local. Ce s-a întâmplat?  Am fost opriţi de către... Ploliţie şi am tras pe dreaptaJ)):
-          Bună seara..Ah, s-a furat Mireasa? (Domnul Poliţist)
-          Da, păi ce să facem? (răspunde Cavalerul de Onoare care era un pic speriat J)))
-          Acuma nu ne staţi în drum, că nu este bine! Îi spun eu Poliţistului J))
-          Da, da cum să nu! Drum bun şi Casă de Piatră! Ne-a spus acesta J))
Îmi pare rău că nu s-a filmat în acel moment.

Tortul Miresi. Am ales ca Tortul să respecte paleta noastră de culori şi să fie neapărat însoţit de artificii. A fost un Tort Bercolade, foarte bun. În privinţa alegerii Tortului Miresei vă pot spune că este de preferat să alegeţi o compoziţie pe placul tuturor. În cazul nostru, exact asta s-a întâmplat. După ce am tăiat tortul am ciocnit cu toţi invitaţii... noi, alături de naşi. Am avut nişte pahare superbe cu fundiţe albe, am să vă las o poză mai jos.




Voalul Jos. După ce am aruncat buchetul meu de mireasă, un buchet superb, exact aşa cum mi l-am dorit : Trandafir Alb, Lila. Floarea Miresii şi Orhidee Albă, un buchet ce a fost prins de către Domnişoara mea de Onoare, verişoara mea adică. Naşa mi-a dat Volalul jos(în mână ţineam buchetul ei galben făcut din aceleaşi flori ca şi buchetul meu), m-am uitat în oglinda asortată buchetului, în timp ce în locul unui batic mi s-a pus o pălăriuţă minunată. Mi-a placut foarte mult acest accesorii şi nu regret absolut deloc că nu am respectat tradiţia cu baticul.




Cu dragoste,
Hanelore