SOCIAL MEDIA

Friday, October 02, 2015

Cum să-ţi faci un planificator de nuntă? DIY Wedding Planner


Scopul postării de astăzi este acela de a vă arăta Planificatorul meu de nuntă şi de ce este important să ai unul. Anul trecut, pe vremea aceasta, am început să realizez planificatorul meu de nuntă. Nu a fost greu pentru că Blogul şi Canalul de Youtube ale BelindeiSelene mi-au fost de mare ajutor. Paginile de început le-am descărcat de pe blogul ei şi doar am făcut mici modificări în Paint (nume, data nunţii, numele restaurantului etc). Calendarul şi paginile ce cuprind detalii legate despre nuntă, însoţite de preţuri le-am descărcat de pe alte bloguri.
Veţi găsi mai jos link-urile cu aceste Pagini pe care le puteţi printa şi voi ca să le adăugaţi planner-ului vostru.

Care este rolul unui Planificator de nuntă? Este simplu:
Dacă vă doriţi să fiţi cât mai organizate în ceea ce priveşte nunta voastră, să ştiţi toate detaliile şi să răspundeţi la absolut orice întrebare (ce are legătura cu nunta voastră, binenţeles) este foarte important să aveţi un Wedding Planner sau un Planificator de nuntă/Agenda pentru Nuntă.



Planificatorul este realizat în aşa fel încât să cuprindă toate informaţiile de care aveţi nevoie şi să vă spună exact ceea ce trebuie să faceţi în funcţie de perioada în care vă aflaţi(în funcţie de cât timp mai aveţi până la nuntă).
Am să vă las mai jos un clip pe care l-am încărcat acum ceva timp pe Canalul meu de pe Youtube ca să puteţi vedea cum arată Planificatorul meu de nuntă. În clip veţi găsi toate informaţiile de care aveţi nevoie iar rugămintea mea este să daţi volumul un pic mai tare deoarece se aude mai încet decât mi-aş fi dorit eu.



CATEGORII CUPRINSE ÎN PLANIFICATOR:

Pagini de început : Belinda Sene Free Printable 
Wedding Calendar : CalendarFree Printable 
Wedding Menu – Numele Restaurantului. Aici am scris meniul de la nuntă (Mâncare+Băutură).
Pagini ce conţin detaliile pregătiri acestui eveniment : Descarca Planificator de Nunta 
-          Ce trebuie să faceţi cu 6 sau mai multe luni înainte
-          Ce trebuie să faceţi cu 2 luni înainte
-          Ce trebuie să faceţi cu o lună înainte
-          Ce trebuie să faceţi cu 2 săptămâni înainte
-          Ce trebuie să faceţi cu 1 săptămână înainte
-          Ce trebuie să faceţi cu 1 zi înainte
-          Ziua nunţii.
Sigur că puteţi completa aceste pagini şi înainte dacă aveţi tot ce vă trebuie şi sunteţi siguri, nu trebuie neapărat să ajungeţi în perioada respectivă.
-          Panificator de buget, ceremonie şi recepţie
-          Ţinuta mirilor
-          Imprimantele
-          Decoraţiuni şi Flori
-          Muzică şi Diverisment
-          Foto şi Film
-          Cadouri şi Mărturii
-          Invitaţi
-          Aranjarea invitaţilor
      -          Agenda(ce cuprinde nr. de telefon de la Restaurant, Coferărie, Florărie, DJ şi Fotograf.   -          Alte notiţe (pe care le consideraţi esenţiale şi nu fac parte din categoriile de mai sus)


Eu mai am la sfârşitul planificatorului câteva pagini libere pentru orice eventualitate.

Planificatorul meu este îndosariat şi decorat pe margine cu mici pietricele din sclipici şi floricele (pe prima pagină).





Sper să vă ajute acestă postare dar şi clipul realizat de către mine şi mai ales, să înţelegeţi că este destul de simplu să vă realizaţi unul, nu este necesar să cheltuiţi sume mari bani ca să vi-l cumpăraţi. Am văzut numeroase Planificatoare de Nuntă Online dar şi în magazine care nu-şi merită banii.

Cu drag,
Hanelore