SOCIAL MEDIA

Monday, October 05, 2015

I ♥ Fall TAG / TAG-ul de Toamna 2015


Hey, de data aceasta am revenit pe Blog cu un TAG specific acestui sezon..I Love Fall TAG. Este creat de Jacklyn Hill, probabil o cunoaşteţi cu toţii de pe Youtube iar în Căsuţa cu Descriere veţi găsi Clipul ei în caz că vreţi să-l vedeţi. Încă nu sunt obişnuită cu, Camera deşi au trecut aproximativ 10-11 luni de când am început să fac clipuri pe Youtube. Sper că m-am descurcat aşa cum trebuie şi acesta nu este ultimul clip inspirat din acest sezon, plănuiesc să filmez zilele acestea altul ce se va numi FALL Essentials/Esenţiale pentru Toamnă. Acestea fiind spuse, vă las mai jos clipul ca să-l puteţi urmării iar sub acest clip, găsiţi toate întrebările în caz că doriţi să preluaţi acest TAG şi să faceţi un clip sau o postare pe Blog. Rugămintea mea este să-mi lăsaţi un link cu postarea voastră sau clipul în comentarii pentru că mi-ar face mare plăcere să aflu care sunt răspunsurile voastre la toate aceste întrebări.


Întrebări:
1. Favorite Fall lip product? Ruj Avon Luxe Joie şi Balsam de Buze de la Nivea.





2. Favorite Fall Nail Polish? Rimel London Super Shine 330 Hip Hip Horray şi Giordani Gold Liliac.




3. Favorite Fall Drink? Cappuccino cu Alune.


4. Favorite Fall Candle? Lumanare cu aranjament (miros de portocale).
5. Favorite Fall Scarf or accessory? Accesoriul meu preferat este ceasul auriu (Love Paris) primit cadou.

6. Boots or Uggs? Botine.



7. Favorite blush ? Astor Skin Match 001 Rosy Pink.





8. Articole de imbracaminte preferate?




9. Favorite fall movie? Hocus Pocus, cred că este preferatul tuturor şi dacă încă nu l-aţi văzut, vă recomand cu mare drag să-l urmăriţi!



10. Favorite fall TV Show? Game of Thrones - Urzeala tronurilor.

11. Favorite Thanksgiving food ? Placinta cu dovleac deşi noi nu avem această sărbătoare.



12. Favorite music? Dacă îmi place o melodie o ascult zilnic de nu ştiu câte ori pe zi...Melodia mea preferată este cea a Selena Gomez - Same Old Love iar Albumele mele preferate sunt Red şi 1989 by Taylor Swift. Asociez de foarte multe ori melodiile lui Taylor cu Realitatea. O fi oare pentru că amândouă avem o pasiune pentru Harry Styles?Probabil...


13. Favorite Book : Revolta din Seria Jocurile Foamei si O zi din Sapte de Lauren Oliver.

Cu drag,
Hanelore