SOCIAL MEDIA

Monday, October 19, 2015

Paleta Machiaj One Direction Editie Limitata by Harry Styles ♥ Paleta de Maquillaje One Direction Limited Edition by Harry Styles



RO: Bună tuturor, astăzi am să vă prezint Paleta de Machiaj Ediţie Limitată de la One Direction – Harry Styles. Am găsit-o acum câteva zile la ofertă pe eMAG.ro de Festivalul Toamnei şi am decis că este momentul Perfect(fac aluzie la noua melodie a băieţilor – Perfect;))  ca să o cumpar din moment ce era la ofertă -50% reducere. De la preţul de 79,99 lei eu am achiziţionat-o la preţul de 40 lei. Minunat, nu? Am dat comanda vineri pe site-ul lor iar a doua zi sâmbătă, am şi primit-o! Toate cuvintele de laudă pentru eMAG.ro care-şi onorează comenzile chiar şi în week-end.

ES: Hola a todos, hoy os presento una paleta de maquillaje Edición Limitada de One Direction - Harry Styles. Me la encontré hace unos días en un sitio web de mi pais y decidi que era el momento Perfecto (alusión a la nueva canción de los chicos - Perfect;)) para comprarla, ya que era a -50% oferta de descuento . El precio es de 20 dolares pero yo la compre con el precio de casi 10 dolares. Impresionante, verdad? Di la orden en su página web el viernes y el Sábado, la he recibido! Todas las palabras de elogio  por este sitio web.



RO: Deşi sunt disponibile 5 Palete cu fiecare membru din trupă (pe cutie), nuanţele sunt aceleaşi indiferent pe care o veţi alege. Eu am ales-o pe cea cu Harry Styles deoarece acesta este preferatul meu.
În acestă postare veţi găsi doar poze dar în următoarele zile voi filma cu clip mai detaliat cu această paletă ce va include swatch-uri şi un machiaj sau poate chiar mai multe - Un Review ca 
să spun aşa .
Sunt nuanţe pe care le puteţi folosi ca să vă puteţi crea un machiaj de zi dar conţine şi nuanţe intense pentru un machiaj de seară - un smoky eyes.

ES: Aunque están disponibles 5 Paletas con todos los miembros de la banda (en la caja), los colores son los mismos, no importa a qual ustedes elijen.
 Yo elegí la de Harry Styles, ya que el es mi favorito de todos.
En este post encontrarán sólo fotos, pero al día siguiente voi a grabar un video con más detalles de esta paleta ( maquillaje y todas estas cosas...un Review para decir asi).
Hay colores que se pueden utilizar para crear un maquillaje de día, pero tambien tiene tonos intensos para un  maquillaje de noche.



RO: Înainte să comand paleta binenţeles că am citit câteva postari şi am urmărit clipuri pe YouTube. Vroiam să fiu sigură că se merită să o cumpăr. Am rămas surprinsă să vad cât de mare este şi câte nuanţe şi produse de makeup conţine. Este o paletă pentru începătoare, nu este una dintre cele cu care vă puteţi realiza un machiaj profesional şi din acest motiv cred eu că este bine să o cumpăraţi mai ales în acestă perioadă cât mai este disponibilă la ofertă.

ES: Antes de ordenar la paleta, por supuesto, he leído un par de Reviews y tambien he visto algunos videos en YouTube. Quería estar segura de que vale la pena comprarla. Me sorprendió ver lo grande que es  y cuantos colores y productos de maquillaje contiene. Se trata de una gama de colores y productos para las chicas que no conocen mucho sobre el maquillaje, no es una de aquellos en los que se puede hacer un maquillaje profesional y por lo tanto creo que es mejor comprarla en esta temporada porque la oferta sigue disponible.


RO: Fardurile, luciurile de buze, lacurile de unghii, creionul de ochi şi Gloss-ul top coat poartă numele melodiilor cântate de acestă trupă. Un alt motiv ca să fiu încântată de acestă paletă. De-asemenea, cutia în care acestea se află este rezistentă(puteţi pune în ea ce doriţi) iar sub produsele de machiaj veţi găsi un mesaj foarte drăguţ din partea unuia dintre băieţii de la 1D.

ES: Las Sombras de ojos, los Brillos de labios, los Esmaltes de uñas, el Delineador de ojos y el Brillo Top Coat tienen los nombres de las canciones cantadas por esta banda. Otra razón para estar encantada con esta paleta. Otra cosa muy intresante es que debajo de los productos de maquillaje encontrarán un mensaje de uno de los chicos de 1D.


Descrierea Oficială / Descripción Oficial:

6 Nuanţe de Fard / 6 Sombras:
Nobody Compares- Metallic silver
Tell Me A Lie- Metallic nude pink
Same Mistakes- Metallic mint
I Would- Smokey brown shimmer
Summer Love- Smokey purple haze
Everything About You- Smokey black shimmer

1 Creion de ochi /1 Delineador de ojos:
I Want- True matte black

4 Luciuri de Buze / 4 brillos de labios:
Loved You First- Bubble gum pink
One Thing- Frosted pink ice
Irresistible- Shimmered pearl
Heart Attack- Creamy rose shine

1 Lip Gloss Top Coat/ 1 Brillo Top Coat:
Over Again- Silver glitter sparkle

2 Lacuri de Unghii/ 2 Esmaltes de uñas:
Stole My Heart- Magenta pink shimmer
Alive- Multi-coloured glitter flakes



RO: Sper ca în curând să apară şi aceste Kit-uri de Makeup de la One Direction la noi îţară:
ES: Espero que pronto aparecerán estas Paletas de maquillaje de One Direction en mi pais:



RO/ES: Ce părere aveţi despre acestă Paletă de machiaj? Que opinion tienen sobre esta Paleta de maquillaje?