SOCIAL MEDIA

Sunday, November 22, 2015

Bijuteriile SEVDA, cele mai bune prietene ale fetelor...Cadoul perfect.

Bună tuturor, ţin foarte tare la acest Blog doar că timpul nu-mi permite să mai scriu postări atât de des şi nici să mai filmez. Ajung destul de târziu acasă, mă refugiez într-o lectură în fiecare seară şi la scurt timp adorm. În week-end-uri fac tot posibilul să postez şi să editez. Programul meu s-a schimbat puţin şi sper să-mi organizez timpul liber pe viitor mult mai bine ca să pot să mă ocup de toate. Urăsc schimbările pentru că durează ceva timp până mă adaptez şi îmi pun la punct agenda dar asta este situaţia. Nu am să renunţ la ceea ce-mi place doar pentru că nu mai am atât de multe zile libere ca şi înainte sau pentru că sunt obosită.
Să revenim la scopul postării de astăzi şi anume, Bijuteriile SEVDA, cele mai bune prietene ale fetelor...Cadoul perfect.
Vi s-a întâmplat să căutaţi un cadou pentru o prietenă bună sau pentru o coleg, pentru cineva din familie sau pentru o persoană deosebită din viaţa voastră şi din păcate să nu ştiţi ce şi-ar dori sau ce i-ar aduce zâmbetul pe buze? Cine a zis că doar bărbaţii pot dărui  Bijuterii?! Nu este adevărat! De-a lungul timpului, mi-am dat seama că o bijuterie a fost alegerea cea mai bună pentru persoanele dragi mie. Au fost şi evenimente unde am oferit buchete de flori sau diverse aranjamente florale binenţeles, dar o bijuterie mereu a reuşit să aducă zâmbetul e chipul persoanei căruia i-am dăruit-o.
Eu am optat în mare parte pentru un inel. Le-am dăruit fetelor inele. Vroiam ceva deosebit care să le amintească mereu de mine şi de prietenia mea. Un inel este o bijuterie cu o mare semnificaţie...Persoana căruia îi dăruişti un inel ocupă un loc important în viaţa şi în sufletul tău. Ştiu că în mare parte bărbaţii sunt cei care oferă inele dar şi mie îmi place să dăruiesc la rândul meu această bijuterie. 
Cand am fost în vacanţă, am vrut să dăruiesc ceva frumos la întoarcerea mea unei persoane din familia mea dar şi unei prietene. Am tot căutat cadoul perfect pentru ele asta până mi-am dat seama că un inel este ceva deosebit, ceva ce vor purta cu plăcere ştiind că vine din partea mea, ceva ce le va aduce bucuria în suflet mai ales când vor vedea că deşi eram acolo, departe, m-am gândit la ele şi am vrut să le aduc o amintire din acel loc, cu o semntificaţie atât de mare. Nu a fost nevoie să mă gândesc mult ce le-ar plăcea sau ce li s-ar potrivi, le cunoşteam destul de bine şi eram convinsă că voi ghici chiar şi măsura care li se potriveşte. Bijuteriile sunt o parte esenţială în viaţa unei femei: accesorizează o ţinută, pun în valoarea frumuseţea şi colorează personalitatea. În ceea ce priveşte selecţia, am avut un aliat de nota 10 şi anume, Bijuteria SEVDA.

În locul vizitat de către noi, existau două Magazine cu Bijuterii SEVDA.
 Conceptul SEVDA reprezintă: Simplitate, Emoţie, Vibraţie, Dorinţă, Ardoare.
Calitatea, pietrele preţioase(diamante), metalele(aur şi argint) şi mai ales Design-ul, sunt cu adevărat deosebite. Preţurile sunt corecte.
Am să vă las mai jos poze cu inelele pe care le-am cumpărat pentru a le oferi cadou .



Cred că ştiu ce le voi dărui persoanelor dragi din viaţa mea, luna viitoare, de Crăciun. SEVDA se găseşte şi în oraşul meu dar nu am ştiu acest lucru până nu le-am vizitat site-ul. Am să vă las mai jos şi lista cu oraşele unde puteţi găsi acest magazin de bijuterii.

Sper ca această postare să vă ajute pe mulţi/multe dintre voi atunci când veţi fi în cautarea Cadoului perfect pentru o persoană dragă.

Cu dragoste,
Hanelore