SOCIAL MEDIA

Sunday, December 27, 2015

❋ Ce cadouri am primit de Craciun 2015 ❋


Craciun Fericit tuturor! Sanatate, bucurie si liniste sufleteasca! 
Craciunul este sarbatoarea mea preferata si desi nu am avut parte de ninsoare, nu inseamna ca nu am putut simti din plin spiritul sarbatorilor de iarna. Zilele trecute am fost destul de incarcata cu munca si nu prea am avut timp sa ma ocup de cadouri, de decoratiuni, am racit destul de tare si am crezut ca din aceste motive poate Craciunul nu va mai fi la fel de frumos dar se pare ca m-am inselat. Am petrecut in familie, am ascultat noul album al Arianei Grande ,,Christmas&Chill"(Winter things si December sunt melodiile mele preferate)care m-a introdus cu totul in spiritul sarbatorilor, am vazut cateva filme preferate de Craciun si cel mai important lucru: m-am relaxat alaturi de familie si am uitat de toate grijile.
Astazi, in a treia zi de Craciun, am reusit sa-mi fac putin timp liber si sa ma asez in fata laptopului ca sa scriu o aceasta postare. Am filmat clipul acum 2 zile si am reusit sa-l incarc pe Youtube chiar in prima zi de Craciun dar m-am gandit ca ar fi foarte bine sa scriu si o postare in care sa va urez si eu la randul meu un ,,Craciun Fericit",  iar clipul sa-l atasez mai jos ca sa-l puteti vedea. Voua ce v-a adus Mosul? Sunt convinsa ca ati fost foarte cuminti anul acesta si abia astept sa aflu ce cadouri ati gasit sub brad.
Eu am primit o cutie cu multe dulciuri(am filmat chiar si un clip cu acestea-,,Provocarea dulciurilor"  pe care urmeaza sa-l incarc pe Youtube), o vestuta de blana, o geanta, o bluzita, un incarcator portabil, un uscator de par, un selfie stick, doua parfumuri de la Avon, o pereche de cercei si un telefon Samsung Galaxy J5 Gold Edition. Telefonul a fost cel mai frumos cadou pe care l-am pimit. Este superb si chiar pregatesc o postare in acest sens.

Va doresc vizionare placuta!
 **Din pacate, lumina nu m-a ajutat prea tare, am incercat sa modific eu luminozitatea la un moment dat dar din pacate nu am reusit sa fac mare lucru.


Sarbatori Fericite!
Cu dragoste, 
Hanelore