SOCIAL MEDIA

Monday, June 20, 2016

Concurs Oriflame România #BlueWonders #RadissonBlu 2016


Hey,

Postarea de astăzi vine cu o veste bună adică, cu ajutorul Oriflame România veți avea posibilitatea de a câștiga unul dintre cele 20 de vouchere în valoarea de 100 euro pe care îl puteți folosi pentru o vacanță în cadrul lanțului hotelier Radisson Blu.

Acest voucher poate fi folosit pentru cazare, masă, tratamente spa și alte servicii în oricare dintre cele 300 de hoteluri din 41 de țări (valabil până la data de 30.06.2018).

Concursul de încheie pe data de 04.07.2016.
 Încă mai aveți timp să vă înscrieți!


Și pentru că vestea asta, a picat" cu puțin timp înainte să plec în vacanță la mare am decis să particip și eu la acest concurs. Mare mi-a fost mirarea să văd că în următoarea zi, prima mea poză se află printre primele pe pagina oficială a concursului. Între timp, au apărut mai multe poze așa că a această competiție a devenit din ce în ce mai strânsă.

Produsele din colecția #BlueWonders pe care eu le-am ales au fost crema de corp și gelul de duș. Au un parfum minunat, potrivit pentru vară și nu regret deloc că le-am inclus în comanda mea de la Oriflame.

Locația(Plaja Cap Aurora) m-a ajutat destul de mult zic eu și chiar sunt mulțumita de rezultat.
Pozele de pe Instagram cu care eu particip la acest concurs sunt cele de mai jos și dacă vă plac am să vă rog să mă ajutați cu un like. Dacă vă înscrieți și voi în concurs nu uitați să-mi lăsați un link pentru că vreau să vă dau și eu like la rândul meu.

O fotografie postată de Hanelore❀ (@hanelorehoney) pe


O fotografie postată de Hanelore❀ (@hanelorehoney) pe


Mult succes tuturor!

Cu drag,
Hanelore