SOCIAL MEDIA

Friday, June 03, 2016

My lipsticks essentials for the summer ♥ Rujuri esentiale vara asta


Când vorbim despre rujuri știm că nuanţele de vară sunt diferite de nuanţele de iarnă. Un ruj este poate cel mai important accesoriu din poșeta unei femei. Este cel care ne evidențiază trăsăturile, completează machiajul și de ce nu, ținuta.

Am să vă prezint care sunt rujurile mele preferate (esențiale chiar) vară asta și sper ca postarea mea să vă inspire și de ce nu, poate unul dintre acestea să vă completeze și vouă colecția de rujuri.
Flosesc nuanţe de la diverse mărci de rujuri care sunt similare dar textura lor și finsh-ul diferă. Îmi plac nuanțele roz fuchsia, pastel, piersică sau nude, portocaliu piersică sau corai, violet sau lila.

1. Giordani Gold Iconic Mate
Am să încep cu rujurile mele preferate. Ador intensitatea nuanței, textura și finish-ul lor. Este un ruj cremos, având o finisare mată dar și SPF 12 cea ce reprezintă un mare plus din punctul meu de vedere. Am două dintre toate nuanțele existente dar plănuiesc să mai comand câteva în viitorul apropiat.

Pink Touch și Fresh Pink sunt nuanțele mele


2. The One Lip Sensation - Ruj mousse cu finisare mată
Rujuri cu finisare netedă, catifelată și în special mată, așa cum rezultă și din denumire. Au o textură mătăsoasă iar după aplicare devin mate având și o acoperire puternică datorită pigmenților de culoare. Sunt extrem de rezistente și au nuanțe vibrante și intense. Eu am 4 astfel de rujuri dar îmi doresc să mai achiziționez încă două. Sunt perfecte pentru vara asta și întodeauna am unul în portfardul meu.

Satin Rose, Coral Dream, Plush Peach, Soft Mulberry




Satin rose este o nuanță de roz natural ce poate fi purtată oricând indiferent de ocazie.
Coral Dream este nuanța mea preferată. Este un corai vibrant.
Plush Peach este o nuanță de zi, perfectă pentru o zi la plajă.
Soft Mulberry este de asemenea, preferata mea deoarece se potrivește cu nuanța părului meu.

3. Ruj 5-in-1 The One Colour Stylist Intense Collection
Nu credeam că acest ruj ar putea deveni unul dintre preferatele mele. L-am comandat dar eram puțin sceptică în privința lui. Este un ruj ce are în compoziție pigment intens de culoare, se bucură de o formulă bogată și hrănitoare, cu finisare semi-mată. După ce l-am folosit de câteva ori, mi-am dat seama că nuanța este una care mă avantajează dar și că este un ruj rezistent. Este poate cea mai potrivită nuanță pentru vară pe care o am.

Vivid Violet 


Că tot ne aflăm la partea de prezentare a rujurilor de la Oriflame, vreau să vă spun că acest brand au cele mai rezistente și mai intense nuanţe posibile. Foarte rar îmi retușez machiajul buzelor dacă port un ruj de la ei.

4. MAC Ultimate matte lipstick
Este singurul ruj de la MAC pe care îl am și l-am achiziționat din întâmplare. Îmi doream o nuanță de roz, pentru a completa un machiaj natural, de zi și care să fie potrivită pentru acest sezon. Are o textură cremoasă și finisaremată. Nuanța este superbă după cum se vede și din imagini.

Nuanța A7 satin

5. Avon Color Trend Kiss 'n go
Celebrul ruj de la Avon pe care cel puțin o dată-n viață fiecare fată l-a avut în portfardul său. Este un ruj cu o formulă cremoasă și hidratantă într-o nuanță de roz fuchsia.

Nuanța mea este Doll Pink


6. Avon Ultra Color Bold
Este un ruj pe care l-am primit cadou și care mi-a plăcut încă din prima zi când l-am folosit. După cum se poate observa și din imagini, nuanța acestui ruj este similară cu Plush Peach, The One Lip Sensation doar că acesta, pe lângă pigmenul de culoare și acoperire puternică, mai are și alte calități în plus: Vitamina E și SPF 15, ce îi oferă un mare plus din partea mea.


Swatch-uri



Acestea sunt rujurile mele preferate pentru vara asta. Urmează noi postări dar și clipuri video pe canalul meu de Youtube, tot din această categorie. Nu uitați să vizitați blogul dar și să vă abonați la canalul meu pentru a fi la curent cu toate noutățile.