SOCIAL MEDIA

Tuesday, July 29, 2014

Garnier BB Cream: solutia 5 in 1 / Garnier BB Cream 5 en 1 Review



GARNIER BB CREAM 5 IN 1

Atunci cand e vorba despre ten, femeile au nevoi specifice: vor hidratare, complexitatea tenului sa fie luminoasa, acoperirea imperfectiunilor, ascunderea pungilor de sub ochi, minimizarea ridurilor si protejarea pielii de UV. Miracle Skin Perfector este o noua generatie de produs de ingrijire a pielii: o crema BB, care foloseste o tehnologie all-in-one. Combina totii pasii dintr-o rutina de ingrijire intr-un singur gest, cu o ingrijire pe termen lung si o atingere usoara de make-up pentru un efect imediat de piele de bebelus.
2 litere pentru o piele perfecta, imediat.
O formula inovativa pentru o ingrijire noua si completa a pielii. Formula cremei Garnier BB ofera un raspuns global complet nou: ingrijire si hidratare, acoperire reala si protectie UV. Cu crema BB, ingrijirea pielii devine efectiva, practica si simpla:
  • Complex de hidratare: combinatia dintre acidul hyaluronic si microsfere de Lipidure si glicerina permite o dublare a cantitatii de apa retinuta de piele. (in comparatie cu tinctura cu 7% glicerina)
  • Un ingredient activ pentru o piele radioasa: Vitamina C este foarte cunoscuta pentru proprietatile sale antioxidante si a efectelor sale impotriva radicalilor liberi, efecte ce duc la o piele luminoasa si radioasa.
  • O bariera protectoare: Filtru UV cu SPF 15 protejeaza pielea de efectele razelor solare.
  • O textura usoara si confortabila: Creama BB Miracle Skin Perfector este imbogatita ci pigmenti minerali care infrumuseteaza delicat si instantaneu pielea. Textura sa se intinde perfect pe piele si se absoarbe rapid. Se poate gasi in doua nuante (Light si Medium) pentru un efect natural pe orice tip de piele.
Testat dermatologic. Non-comedogenic
Parerea mea despre acest produs:
Nu o recomand pentru fetele care au tenul gras in schimb,  fetele care au un ten normal sau uscat vor fi cu siguranta multumite de acest produs.
Fetele care au un ten cu imperfectiuni ar trebui sa nu incerce acest BB cream!
Are o acoperire buna, un miros placut, rezista in jur de 3-4 ore, hidrateaza foarte bine dar nu as mai cumpara acest BB cream .Eu am tenul gras si nu mi se potriveste:(.
Intr-adevar, pot spune ca dupa aplicare, tenul meu avea un aspect foarte placut si ca prietenele ma intrebau ce fond de ten folosesc numai ca acest lucru era valabil doar pentru cateva ore deoarece tenul meu incepea sa luceasca destul de tare.
 Mama  are tenul uscat si ea este foarte multumita de acest BB cream. 
Probabil varianta Oil Free va fi urmatoarea pe care o voi achizitiona deoarece cred ca mi s-ar potrivi mult mai bine.

GARNIER BB CREAM 5 en 1

Cuando se trata del rostro las mujeres tienes necesidades especificas. Si lo que estás buscando es un cuidado que inmediatamente te ofrezca los resultados que deseas para tu piel: hidratación, confort, protección contra los rayos UV, que ayude a desvanecer los signos de la fatiga y líneas de expresión, falta de luminosidad, imperfecciones, y difumine las manchas, entonces Perfeccionador de Piel es el cuidado perfecto para ti.
2 iniciales para una piel visiblemente perfecta al instante. Garnier BB Cream la solución 5 en 1
Perfecccionador prodigioso es un cuidado híbrido todo-en-uno de nueva generación que ofrece a la vez un cuidado a largo plazo más un ligero toque de color natural instantáneo. Combina todas las etapas clave de tu rutina de belleza en un solo gesto.
Solución todo-en-uno para una mirada perfecta al instante:
  • Unifica el tono
  • Borra líneas e imperfecciones
  • Minimiza los poros
  • Ilumina
  • Hidratación 24h*
  • Anti-manchas SPF15
Testado dermatológicamente. No comedogénico.
Mi opinion acerca de este producto:
Yo no la recomiendo para las chicas que tienen la piel grasa,  de hecho las niñas que tienen la piel normal o seca sin duda serán muy satisfechas con este producto. Las chicas que tienen imperfecciones no deben de usar esta crema BB! 
Cuenta con una buena cobertura, un olor agradable, resiste cerca de 3-4 horas, hidrata muy bien, pero yo no compraria esta crema BB porque tengo la piel grasa y no me conviene.
Debo de reconocer que al principio, mi piel era muy agradable y mis amigas me preguntaban qué base de maquillaje estaba usando pero el efecto era sólo por unas horas porque  despues, mi piel empezaba a brillar muy fuerte. 
Mi madre tiene la piel seca y ella está muy contenta con esta crema BB . 
Probablemente el próximo  será el Oil Free porque creo que este es el mas indicado para mi.


Va multumesc pentru vizita si va doresc o zi frumoasa!
Les agradezco por la visita y que tengan un lindo dia!

All Photography by Me