SOCIAL MEDIA

Friday, July 25, 2014

L’oreal Lumi Magique Review



BENEFICII:
LUMI MAGIQUE SE DISTINGE DE FONDURILE DE TEN OBISNUITE PRIN INTERMEDIUL FORMULEI SPECIAL CONCEPUTA PENTRU A CONSERVA LUMINOZITATEA NATURALA A TENULUI: +33% TENUL RADIAZA**, 24H DE HIDRATARE, 14H REZISTENTA*, 12H DIFUZIE A LUMINII, 100% REDUCERE A STRALUCIRII**.
* AUTOEVALUARE, 55 PERSOANE


** TEST CLINIC, 29 PERSOANE, % SCOR DE IMBUNATATIRE DUPA 8 SAPTAMANI DE UTILIZARE.
INOVIATIE SI INGREDIENTE:
LUMI MAGIQUE VINE CU O FORMULĂ SPECIAL CREATĂ SĂ CONSERVE LUMINOZITATEA NATURALĂ A PIELII ŞI SĂ ŞTEARGĂ IMPERFECŢIUNILE FĂRĂ SĂ LE ACOPERE CU O MASCĂ. LUMI MAGIQUE CONŢINE APROAPE 40% APĂ PURĂ CA SĂ ASIGURE HIDRATAREA TENULUI, SURSA ASPECTULUI RADIANT.
ACESTEA SUNT NUANTELE DISPONIBILE:

N4 BEIGE
R2 ROSE PORCELAIN
R4 ROSE BEIGE
R5 SABLE ROSE
D6 MIEL DORE
D3 BEIGE DORE
W5 GOLD SAND
N3 PURE LINEN

NUANTA MEA ESTE R4 ROSE BEIGE
ARE O ACOPERIRE DESTUL DE BUNA SI FOARTE NATURALA.
AM TENUL MULT MAI LUMINOS ATUNCI CAND IL FOLOSESC.
ARE PARTICULE  USOR STRALUCITOARE SI OFERA UN ASPECT FOARTE PLACUT TENULUI IN LUMINA.
EU AM TENUL MIXT SPRE GRAS SI DUPA CATEVA ORE (IN JUR DE 5-6) INCEPE SA-MI LUCEASCA TENUL DAR ASTA NU REPREZINTA CHIAR O PROBLEMA PENTRU MINE, ESTE CEVA NORMAL DATORITA TENULUI MEU.
ESTE POTRIVIT PENTRU ORICE TIP DE TEN.
PUTETI APLICA DE MAI MULTE ORI IN ACELASI LOC DEOARECE NU SE OBSERVA ACEST LUCRU, TOTUL ESTE PERFECT NATURAL.
CEEA CE NU IMI PLACE LA ACEST FOND DE TEN ESTE MIROSUL. ARE UN MIROS DESTUL DE CIUDAT. NU AS PUTEA SA-L DESCRIU.
PRETUL ESTE DE 67 LEI.
L-AM ACHIZITIONAT DIN MAGAZINUL B&B COLLECTION.


VA MULTUMESC PENTRU VIZITA SI VA DORESC UN WEEK-END PLACUT!

All Photography by Me