Un anime care merita vazut - Vampire Knight si Vampire Knight Guilty + Unde puteti gasi toate episoadele online


Acum doi ani, intr-o seara am schimbat canalul - AXN Sci fi- In momentul acela se difuza un aime - Vampire Knight. M-am uitat la doua episoade ( se difuzau doua episoade ). Episodul cu nr. 3 si nr. 4 daca imi amintesc bine. A doua zi, am cautat si eu acest anime si am inceput sa-l urmaresc iar in doua zile am si terminat cele doua sezoane.

Surta Descriere : 

,,Cea mai veche amintire a lui Yuki este o noapte furtunoasa de iarna, in care a fost atacata de un vampir...Și apoi salvata de altul. Zece ani mai tarziu, Yuki Cross, fiica adoptata de directorul Academiei Cross, a crescut si a devenit un gardian al rasei vampirilor, fiind protejata de cel care a salvat-o, Kaname Kuran, de la descoperirea faptului ca el conduce un grup de vampiri la o scoală de elita. Dar, de asemenea, se afla de partea ei Zero Kiryuu, un prieten din copilarie care uraste vampirii pentru ca ei au distrus ce a avut el drag, iar acum este hotarat să nu mai aiba incredere in ei. Acest aranjament coexistent pare placut si frumos, dar au renuntat vampirii cu adevarat la caile lor criminale, sau exista un adevar intunecat in spatele actiunilor lor? Deoarece in aceasta lume plina de secrete, unde nimic nu este asa cum pare, pretul de incredere ratacit poate fi chiar mai rau decat moartea. ''


Trailer-ul:


Mi-a placut foarte mult acest anime si ci ieri am inceput sa-l revad si m-am gandit sa scriu despre el pe blog. In caz ca nu l-ati urmarit, va rog sa o faceti. Nu aveti nimic de pierdut este foarte intresant. Are doua sezoane si anume : Vampire Knight si Vampire Knight Guilty a cate 13 episoade fiecare, in jur de 25 de minute un episod.

Aici puteti urmarii acest anime:



Anime-ul din pacate nu are o continuare, am semnat chiar si o petitie acum ceva timp pentru sezonul 3 dar din pacate nu a ajutat cu nimic. Ma asteptam sa apara un serial japonez sau korean tinand cont ca numarul serialelor care sunt facute dupa anime-uri este destul de mare. Am gasit doar Manga care se continua dar cu un final destul de trist.

Continuarea Manga daca doriti sa o cititi eu o las mai jos desi va sfatuiesc sa o faceti dupa ce veti urmari anime-ul. Este un final destul de trist din pacate:

,,In final, Kaname isi pune inima in Cuptor, pentru a crea alte arme anti-vampir. Yuki il viziteaza deseori cu Zero pe Kaname care este intr-un fel de sicriu de gheata. Yuki si Zero vor ramane impreuna pentru cativa mii de ani si vor avea doi copii,o fata cu Kaname si un baiat cu Zero.  Hanabusa Aidou gaseste niste cercetari ale lui Kaname in care sunt scrise metode prin care poti transforma vampirii in oameni si gasesc o cale de a-i pune inima lui Kaname inapoi in corp.  Atunci cand pregatirile pentru Kaname sunt gata si inima ii este pusa inapoi in corp, Yuki isi da viata pentru a-l transforma in om, dar Kaname va uita de Yuki si de tot ceea ce s-a intamplat.  Atunci cand se trezeste, cei doi copii ai lui Yuki sunt langa el si ii spun: "Acesta este un mesaj de la mama mea pentru celalalt tata al meu. Am vrut sa-ti dau ceea ce am iubit....lumea pe care am vazut-o cand am fost om..."



Va multumesc pentru vizita si vizionare placuta !

» YouTube
» Tumblr
my read shelf:
Thats Hanelore's book recommendations, liked quotes, book clubs, book trivia, book lists (read shelf)