Cute Outfit for Valentines Day / Tinuta pentru Sfantul Valentin 2015 #2

Asa cum am promis, astazi urmeaza o alta postare din seria #CuteOutfitForValentinesDay si trebuie sa recunosc ca aceasta este tinuta mea preferata. Este romantica in culori pastelate, potrivita pentru Primavara si  mai ales pentru Sfantul Valentin. Botinele sunt intr-o culoare superba si desi au tocul foarte inalt acesta este patrat si sunt foarte confortabile(le-am achizitionat de la Leonardo, am o pereche si pe Bej). Geanta este de la Bershka, nuanta roz pal. Ce spuneti de un Video What's in my Bag? V-ar placea?
Si daca tot este astazi Sfantul Valentin, am sa va spun ca ne plac foarte mult parfumurile comandate de la Oriflame - So Fever cu ocazia acestei zile. Urmeaza un Review curand. Momentan Editez la un Video Get The Violetta Disney Channel Look . 





Happy Valentine's Day ♥