SOCIAL MEDIA

Friday, March 06, 2015

De la roscat la saten ciocolatiu ♥ Syoss Lighteners 13-0 si L'oreal Casting Creme Gloss

Buna fetelor, ce mai faceti?Iata ca a venit si Primavara ♥ Planuiam sa fac aceasta postare acum o  saptamana dar ar fi fost mult prea scurta asa asa ca am decis sa mai astept putin ca sa va pot arata  in totalitate "schimbarea" prin care a trecut parul meu. Da, astazi vom vorbi despre "Cum poti ajunge de la roscat la saten (ciocolatiu)". Probabil cei care ma urmaresc pe Instagram au vazut deja pozele. 
Incep prin a va spune ca motivul pentru care am renuntat la roscat a fost pentru ca vroiam sa vad daca o nuanta de saten sau ciocolatiu( mai deschis) m-ar avantaja. 


Ca sa scapi de roscat ai nevoie de un decolorant sau te poti vopsi un saten mai inchis sau negru. Eu am ales sa-l decolorez. Avem parul destul de inchis de la umeri in jos si se intampla sa am o nuanta uniforma decat dupa vopsire si asta numai timp de o luna. Dupa acest interval, parul incepe sa se deschida destul de tare in sus.

Produsul pe care l-am folosit pentru a ,,scapa" de roscat a fost Syoss Lighteners 13-0. Este un decolorant profesional care nu degradeaza parul, il protejeaza si il lasa moale si stralucitor. Rezultatul a fost acesta :




Motivul pentru care nu am ajuns la o nuanta de blond asa cum se vede pe cutie se datoreaza faptului ca am lasat decolorantul sa actioneze doar 25 de minute. Pentru o decolorare mult mai buna ar fi fost necesare in jur de 40-45 de minute. Mi-a fost teama sa nu-mi deterioreze parul si am ales sa-l las actioneze un timp mai scurt.  Balsamul cu care a venit mi-a facut parul mai matasos.

Dupa 15 zile am decis sa-mi vopsesc parul. De ce ? Pentru ca asa scrie in instructiunile vopselei fara amoniac de la L'oreal - Casting Creme Gloss. "Daca parul dumneavoastra a fost supus unei decolorari, trebuie neaparat sa asteptati 15 zile inainte de a aplica colorarea. In acest caz, lasati sa actioneze 15 minute". 
Nuanta aleasa de mine a fost : 
634  Marron miel (din pacate am uitat sa-i fac poza). 
Rezultatul :



La o luna de zile, am decis sa-l vopsesc iar.

Casting Creme Gloss Ciocolata Aurie 503 :

Rezultatul:




Si banuiesc ca intrebarea voastra ar fi :
Se poate scapa de roscat fara a ramane cu un par deteriorat?
Raspuns :  Da, se poate dar aveti grija ce decolorant si vopsea folositi.  Exact asa cum v-am spus si intr-un Review Casting Creme Gloss, nu folosesc masca si nici balsam deoarece aceasta vopsea este cea care ma ajuta sa am grija de parul meu. 
Totusi, acest ciocolatiu auriu este mult prea deschis pentru mine si cred ca voi incerca pe viitor o nuanta mai inchisa...sau poate chiar roscat (din nou).

Noua colectie L'Oreal Paris Couture arata cam asa:



Nuantele de saten mediu-inchis sunt preferatele mele♥

Ondulatorul meu este Remington Sapphire Pro Wand.


LET’S BE FRIENDS :)
» YouTube
» Tumblr
my read shelf:
Thats Hanelore's book recommendations, liked quotes, book clubs, book trivia, book lists (read shelf)



Voi ce vopsea folositi? Va ganditi la o schimbare acum ca a venit Primavara?

:*


 All Photography by Me