SOCIAL MEDIA

Thursday, May 21, 2015

Comanda Mea la Oriflame din Campania 6 si 7 by Hanelore

Bună fetelor, iată că am revenit cu o nouă postare dar din Categoria Beauty, de această dată.
Astăzi am să vă arăt ce produse mi-am comandat eu din Campania 6 ş 7 de la Oriflame. Am comandat şi din campania 8 dar abia în iunie voi primi produsele.
Podusele preferate sunt: Parfumul Possess (care este parfumul meu preferat în acest moment) şi trusa de manichiură de la Giordani Gold care arată superb.


Pensule de la Oriflame nu am avut niciodată şi cum preţul mi s-a părut unul destul de bun, am decis să le comand. Pensula pentru aplicarea fardului de obraz nu-mi place pentru că lasă ,,urme de negru” pe tenul meu plus că este şi destul de aspră.. Cea pentru aplicarea fardului de pleoape este foarte bună. Îmi place mult şi o să mai cumpăr câteva în viitorul apropiat.
 Preţul 9.99 lei fiecare

Cremă hrănitoare cu ceară e albine pentru tălpi Feet up.
Are efect de netezire şi catifelare, mirosul este destul de puternic şi persistă. Formula sa cu ceară de albine calmează şi hidratează. Eu sunt destul de mulţumită de ea plus că are şi 150 ml iar preţul este destul de mic pentru cantitatea pe care o are.
Preţ 15.99 lei

Spray pentru tălpi cu extract din agrişe Feet Up Fresh Berries
Revigorează instantanei tălpile oferind o senzaţie de îngrijire şi răcorire. Extract antioxidant din agrişe şi mentă cu efect stimulator plus agenţi dezodorizanţi, ce menţin prospeţimea şi aroma plăcută a tălpior.
Eu mă declar foarte mulţumită de acest Spray. L-am folosit şi senzaţia de prospeţime se păstrează pentru un timp îndelungat iar mirosul este foarte fresh şi foarte plăcut. Îl consider un produs esenţial pentru anotimpul ce urmează. Are 150 de ml şi îşi merită toţi banii.
Preţ 15.99 lei


Apă de Parfum Possess
Descrierea oficială : ,, Atemporală, de o seducţie plină de magnetism, apa de parfum Possess captează senzualitatea provocatoare a Cleopatrei, ale cărei farmece i l-au adus pe Marc Antoniu la picioarele ei. Împletit cu note irezistibile de ylang ylang, acest parfum sexy şi efervescent nu poate trece neobsevat, întrucât surprinde vraja hipnotică a atracţiei.”


Îl consider special, deosebit faţă de tot ce am încercat până acum. Cu siguranţa este un parfum mai...pretenţios. Nu-l puteţi purta oricând. Este pentru ocazii mai speciale.
Persistă 8 ore iar mirosul puternic se menţine,  nu se pierde pe parcursul zilei.
Este un parfum senzual şi rafinat. Design-ul este extraordinar. Sticluţa este superbă. Cleopatra chiar este imaginea perfectă pentru acest parfum.
De câte ori îl folosesc nu trece neobservat. Deci, este un parfum care reuşeşte să atragă atenţia.
Doar se numeşte ,,Possess”, nu?
Am primit destul de multe complimente atunci când l-am purtat folosesc iar preţul mi se pare destul de bun.
 Este unul dintre cele mai bune parfumuri de la Oriflame. Eu l-aş încadra în categoria celor de la Demi More..Cu acceastă ocazie, vă spun că mi-am comandat şi My Red by Demi More şi abia aştept să-l primesc. L-aş fi comandat şi pe cel auriu dar din păcate, nu era în catalog.
Preţ 79.99 lei


Trusă de manichiură Giordani Gold
Descrierea Oficială : ,, Trusă sofisticată de manichiură, într-un etui cu finisare elegantă şi aspect de catifea, ce încape cu uşurinţă în poşeta sau geanta ta de călătorie. Deschide etuiul pentru a descoperi 5 ustensile must-have pentru trusa ta de frumuseţe: pensetă, forfecuţă, cleşte pentru unghii, pilă şi instrument pentru cuticule. Material etui: imitaţie de piele, poliester.”


Mie îmi place destul de mult design-ul acestei truse. În realitate este mult mai frumoasă. Oriflame a făcut o treabă foarte bună în ceea ce priveşte design-ul dar şi calitatea materialelor folosite. Am primit această trusă cadou pentru că mi-o doream de mult. Mama are o trusă de la Oriflame de foarte mult timp doar că este mult mai mare şi are mai multe ustensile, inclusiv o pensetă.
Pensetă mi-am comandat şi eu, este tot de la Giordani Gold. Dacă această trusă mi-a făcut o impresie bună, sunt sigură că şi în privinţa pensetei mă voi declara mulţumită.
În conzluzie, este un produs care nu ar trebui să lipsească din geanta noastră deoarece nu ştii niciodată când ai nevoiede o forfecuţă sau de o pilă de unghii. Persoanele care au văzut-o, au fost destul de încântate.
Preţ 49.99 lei



Ruj FPS 15 Giordani Gold Iconic nuanţa Pearly Pink
Descrierea Oficială : ,,Îmbracă buzele într-o culoare intensă şi o textură cremoasă, cu finisare luxoasă, satinată. Rujul este infuzat cu ulei de argan - pentru o senzaţie de confort, şi pigmenţi superiori - pentru un plus de intensitate a culorii. FPS 15 protejează buzele împotriva îmbătrânirii premature cauzate de soare.”

În privinţa rujului nu pot spune că sunt nemulţumită dar nu este o culoare intensă aşa cum apare în descrierea produsului. Este hidratant şi da, este o nuantă de Roz perlat, un roz plăcut. Design-ul este unul special aşa cum am fost mereu obişnuiţi în ceea ce priveşte produsele de la Giordani Gold. Tot de la Gordani Gold mi-am comandat două oje. Abia aştept să le primesc şi să văd dacă sunt la fel de bune aşa cum mi s-a spus.
Preţul 24.99 lei
Dacă ar fi să aleg cu siguranţă  aş alege rujurile de la Avon Luxe.


Vă mulţumesc pentru vizită şi aştept părerile voastre.
Voi ce produse v-aţi comandat de la Oriflame?