SOCIAL MEDIA

Friday, May 29, 2015

Recenzie: Stepbrother Dearest by Penelope Ward plus link pentru descarcare


Bună tuturor, astăzi am revenit cu o recenzie la Stepbrother Dearest de Penelope Ward. Am aşteptat luni de zile ca această carte să fie tradusă în spaniolă şi spre bucuria mea, zilele acestea am găsit-o. Am citit-o...ieri...ştiţi că dacă îmi place o carte, în câteva ore o citesc. Am rămas surprins plăcută de această poveste de dragoste intensă care reuşeşte să-ţi capteze atenţia şi să nu simţi cum dai pagină cu pagină. M-am îndrăgosit de personaje, de jocul dintre cei doi protagonişti dar mai ales de modul în care cei doi au încercat să uite de noaptea pe care  au petrecut-o împreună când erau adolescenţi.
Sinopsis:
,,Nu ar trebui să-l doreşt exact pe cel care te chinuie.
Când fratele meu, Elec, a venit să locuiască cu noi în ultimul an, nu am fost pregătit pentru cât de idiot ar putea deveni.
Uram pentru că se lua de mine doar pentru că nu-şi dorea să fie aici.Uram să aduce fete din liceu în dormitorul său. Dar ceea ce uram cel mai tae, era modul în corpul meu a reacționat în preajma lui.
La început am crezut tot ce are sunt tatuajele de pe abdomen şi chipul lui draguţ, apoi lucrurile au început să se schimbe între noi, și într-o noapte.... s-a întâmplat.
La fel de repede cum a intrat în viața mea,  atât de repede el a întors în California.
Au trecut ani, de la ultima dată când am văzut Elec.
Când tragedia a lovit familia noastră, a trebuit să-l confrunt din nou.
Și Dumnezeule, adolescentul care m-a înnebunit era acum un bărbat.
Am avut sentimentul că inima mea este pe cale de a se rupe din nou.”


Greta află că are un frate vitreg care va locui cu ea dar şi că vor merge la şcoală împreună(ultimul an de liceu). Se îndrăgosteşte de el şi face tot posibilul să-l aibă aproape în timp cel el nu face altceva decât să o respingă şi să glumească pe seama ei. Este acel băiat rău (la prima vedere) pe care îl întâlnim destul de des în cărţi ;). Evident, lucrurile nu stau chiar aşa cum par la început. Elec se îndrăgosteşte şi el de sora lui vitregă la prima vedere dar simte că  trebuie să o dispreţuiască, ea fiind fiica femei pe care mama lui o urăşte crezând că din vina acesteia( a mamei Gretei), tatăl său a plecat de-acasă. Elec are o relaţie extrem de urâtă cu tatăl său. Totul se învârte în jurul unui secret pe care acesta i-l va dezvălui Gretei la un moment dat în cartea sa autobiografică. Da, Elec era scriitor.
În ciuda tuuror încercărilor de a sta departe de Greta, Elec recunoaşte că simte ceva pentru ea şi îşi petrec noaptea împreună, el fiind primul băiat din viaţa ei.  Amândoi sunt conştienţi că nu poate fi nimic între ei deoarece mama lui Elec nu ar accepta asta niciodată şi în plus, sunt şi fraţi vitregi. Pe neaşteptate, Elec trebuie să se întoarcă la mama lui, definitiv. Acest lucru nu-i împiedică să nu aibă acea noapte mult dorită împreună deşi sunt conştienţi că vor suferi mult şi că nu vor putea uita niciodată ce s-a întâmplat între ei.

Ce m-a atras şi m-a făcut să nu las această carte din mână este modul în care timp de 7 ani aceştia au încercat să uite de sentimentele lor, trăind vieţi separate.

Revederea are loc la moartea tatălui lui Elec. Acesta vine însoţit de iubita sa. Greta este singură deoarece niciun băiat nu a reuşit să o facă să-l uite pe fratele său vitreg.
Binenţeles că nu-şi pot ascunde sentimentele şi deşi în acel moment nu se întâmplă nimic între ei iar Elec pleacă din nou...aceştia îşi recunosc într-un final dragostea.
Cartea autobiografică a lui Elec mi-a plăcut foarte mult. Cartea(Stepbrother Dearest)  fiind scrisă din perspectivă Gretei. 
Citind autobiografia am reuşit să înţeleg şi ce este în mintea dar şi în sufletul li Elec..
,,Stepbrother Dearest” ...aşa îi spunea Greta fratelui său...
Personajele sunt foarte bine conturate, sentimentele trăite de aceştia sunt foarte intense şi reuşeşte să te facă să-ţi imaginezi exact ceea ce citeşti. O găsesc destul de asemătătoare cu Rival de Penelope Douglas (recenzie)

Citate Preferate:
,,O inimă distrusă este încă o inimă ce continuă să bată”.
,,Vreau să fiu singurul care te invaţă tot şi unicul de care îţi vei aminti pe parcursul vieţii tale”.
,,Am avut sentimentul că inima mea este pe cale de a se rupe din nou”.

Vă las aici link-ul cu această carte în spaniolă dacă doriţi să o citiţi. Sunt sigură că va reuşi să vă captiveze şi pe voi.

Vă doresc un Week-end minunat!