Invitatiile de Nunta – Cum sa alegeti modelul, culorile dar si textul


În postarea de astăzi vom vorbi despre invitaţiile de nuntă - despre cum să alegeţi modelul, culoarea dar şi textul.
Cum arată invitaţiile noastre probabil că deja ştiţi de pe Instagram. Am încarcat un Video acolo dar am postat şi câteva poze cu acestea. Nu cred că trebuie să vă mai spun că în primul meu clip pe Youtube din Playlist-ul Jurnal de Nuntă apar şi acestea. Pentru orice eventualitate, aveţi un link cu trimitere la acest Clip chiar aici.

Invitaţia de nuntă este cea care oferă prima impresie legată de evenimentul vostru. Este primul lucru cu care invitaţii voştri vor intra în contact şi binenţeles că trebuie să fie cât mai frumoasă şi cât mai specială. Prima impresie contează, nu?;)

Atunci când vă alegeţi invitaţiile trebuie să ţineţi cont de câteva detalii:

Eu ştiu că probabil vi s-a spus că este ,,un simplu carton” şi că nu trebuie să fie ceva ieşit din comun pentru că nu se merită. Greşit!!! Foarte greşit!!! Probabil mulţi gândesc aşa şi pentru că este un cost în plus. Nu neapărat, sunt invitaţii frumoase la absolut toate preţurile.
Pentru noi, invitaţiile sunt importante pentru că ne caracterizează, pentru că le-am oferit oamenilor dragi şi nu în ultimul rând pentru că ne-am dorit să fie ceva pe măsura aşteptărilor lor, să le placă, să le păstreze ca amintire şi binenţeles să ne fie alături în ziua nunţii. Nu am vrut să le oferim ,,un simplu carton”. Am vrut să reflecte personalitatea noastră .

Culoarea. Culorile care vă definesc nunta ar trebui să se regăsească şi în Design-ul invitaţiilor. Totuşi, sunt păreri care afirmă că nu este bine să te laşi influienţat de acest lucru şi să ,,asortezi tot”. Invitaţia o vei oferi multor persoane şi este indicat să fie pe placul tuturor. Noi am folosit 3 nuanţe din paleta noastră de culori şi anume, roz, lila şi alb/ crem pentru invitaţii( în poză nuanţa de lila nu se vede foarte bine). Invitaţiile sunt un pic ,,lucioase” iar la atingere sunt plăcute. Este un material de calitate. Ne-a plăcut foarte mult acest model şi de ce să nu fim sinceri: cui nu-i place Cenuşăreasa şi Caleaşca ei, nu????

Descriere oficială:

,,Invitatia este alcatuita dintr-un carton crem texturat destinat textului si un suport pentru acesta tip plic care este ornat cu o caleasca de flori trasa de un cal cu coama roz.

Calitatea invitaţiilor. Ei bine, este un detaliu destul de important şi acesta. O invitaţie de calitate este un semn de respect. De aceea, este important să fie dintr-un material bun şi care să nu se ,,îndoaie” sau să se rupă după ce o vei oferi. Credeţi sau nu, invitaţii recitesc textul de mai multe ori. Sunt oameni ocupaţi sau care nu ţin minte absolut orice. Vor dori să o recitească în momentul în care vă vor confirma prezenţa sau când vor dori să ştie încă o dată ora şi locaţia. Dacă alegeţi o invitaţie mai simplă, nu veţi avea probleme cu asamblarea acestora. Eu de exemplu, am asamblat invitaţiile noastre după ce binenţeles, mi s-a arătat un model. Nu mi s-a părut greu doar că a trebuit să fiu atentă. Nu am avut nevoie de plicuri după cum se vede, însuşi invitaţia a avut un suport. Doar acel suport a trebuit să-l asamblez în rest totul a fost bine.



Despre textul invitaţiilor trebuie ştiut că:

-          Nu trebuie să faceţi vreo referire la ce Cadouri sau ce Dar vreţi să primiţi. Nu este frumos să faceţi asta;
-          Nu trebuie să le impuneţi o ţinută anume într-o nuanţă anume(dar dacă neapărat vă doriţi asta, este mai bine să discutaţi acest lucru personal şi nu le aduceţi la cunoştinţă acest detaliu prin intermediul invitaţiei). Binenţeles, că vor avea cu toţii o ţinută demnă de acest Eveniment iar în legătură cu nuanţa, eu nu am impus o nuanţă anume în vestimentaţia invitaţilor. Nu sunt de acord cu acest detaliu. Să poarte fiecare ce culoare doreşte sau îi avantajează. Eu aşa consider. Domnişoarele de Onoare la fel, vor purta ce rochii vor dori şi ce nuanţă le place, eu asta îmi doresc;
-          Atunci când le comandaţi, ţineţi cont de numărul familiilor sau al cuplurilor dar şi de cel al persoanelor fără pereche. Pentru cupluri şi  familii se oferă o singură invitaţie;
-          Nu trebuie ca invitaţia să includă numele unui părinte care nu mai trăieşte. Veţi cauza tristeţe în rândul familiei şi nu cred că vă doriţi asta;
-          Numele naşilor trebuie neapărat să existe pe invitaţii!!! Sunt cazuri în care mirii au uitat să scrie în text  numele naşilor iar acest lucru nu este deloc plăcut . Totuşi, sunt cei care vă Cunună şi trebuie să daţi dovadă de respect;
-          Nu uitaţi de Locul unde se va ţine Cununia Religioasă(de ceva timp, Cununia Civilă am observat că nu se mai trece pe invitaţii)şi ora, Restaurantul la care va avea loc petrecerea şi binenţeles, ora. Neapărat să treceţi Data, Luna chiar şi Anul pentru că nu se ştie niciodată. Să vă treceţi numerele de telefon pentru confirmarea prezenţei nu cred că trebuie să vă mai spun pentru că sunt sigură că ştiţi acest lucru.

Sper că a fost o postare pe măsura aşteptărilor voastre şi dacă aveţi întrebări vă stau la dispoziţie.

Cu drag,
Hanelore