SOCIAL MEDIA

Saturday, August 08, 2015

Verighetele


Verighetele reprezintă simbolul iubirii şi sunt cele pe care le veţi purta toată viaţa.
Pentru alegerea acestora vă sfătuiesc să mergeţi să vizitaţi cât mai multe magazine. Dacă nu aveţi timp, puteţi să vă uitaţi pe diferite site-uri cu bijuterii.
Dacă la un moment dat veţi avea îndoieli în privinţa modelului ales, vă spun că acest lucru nu reprezintă o mare problemă deoarece suntem cu toţii diferiţi şi este normal să ne placă lucruri diferite.


În ceea ce priveşte metalul, este destul de simplu: verighetele se pot face din Aur Alb, Galben, Roz sau Platină(Aurul de 14 kt este mai dur şi mai rezistent în timp dar aurul de 18kt este mai preţios deoarece este mai pur. Este alegerea voastră ce alegeţi!).

Sunt destule opţiuni. Noi am ales ca Verighetele noastre să fie din Aur Alb, Galben şi Roz cu diamant. Aşa ne-am dorit iar rezultatul a fost pe măsura aşteptărilor noastre. Sunt foarte frumoase. Am mers la un magazin de bijuterii iar acolo am primit un Catalog de la Coriolan dar am primit şi adresa site-ului lor aşa că am căutat acolo diferite modele şi cel ales de noi face parte din Colecţia NewClassic.

Foarte mulţi îşi aleg modelul simplu/clasic din aur galben sau alb. Noi ne-am dorit o combinaţie iar aurul roz se vede foarte frumos alături de cel galben şi alb. Sunt identice cu cele din catalog şi de pe site-ul lor.


Design-ul este unul chiar special iar în ceea ce priveşte calitatea şi serviciile oferite de ei suntem mai mult decât mulţumiţi. Este foarte important să ascultaţi şi de recomandările celorlalţi deoarece mulţi vă pot oferi ceva care nu este de calitate sau care nu îşi merită cu adevărat preţul. Noi am fost sfătuiţi de către naşii noştri. De ce să nu recunosc, din punctul nostru de vedere preţurile celor de la Coriolan sunt acceptabile şi corecte în primul rând iar calitatea este pe măsură, binenţeles.
Le-am primit într-o Cutiuţă de la ei alături de certificatul de garanţie cu menţiunea că dacă nu ne place, putem alege oricând un alt model deoarece ei ne stau la dispoziţie şi tot ceea ce îşi doresc este ca Simbolul Iubirii să fie pe placul viitorilor miri . Nu găsim foarte des un astfel de comportament cu bun simţ, de ce să nu recunoaştem.


Confort. Pentru că veţi purta Verighetele zilnic, pentru tot restul vieţii voastre, este necesar să vi se potrivească perfect şi trebuie ca bijutierul să vă ia măsuri. De asemenea, este bine să le cumpăraţi/comadaţi din timp. De spun asta? Simplu, cele mai multe magazine, in special Site-urile realizează verighete pe comandă şi poate dura chiar câteva săptămâni până le veţi primi.
Acestea fiind spuse, sper că postarea de astăzi să vă ajute în alegerea verighetelor perfecte.




Cu drag,

Hanelore