SOCIAL MEDIA

Sunday, December 20, 2015

Cadouri de Craciun pentru EL 2015


Buna fetelor,
Daca va aflati ca si mine in goana cadourilor de Craciun pentru sot/iubit atunci postarea aceasta o sa va fie de mare ajutor. Inca de luna trecuta mi-am facut o lista cu ceea ce stiam ca isi doreste(la fel si el in ceea ce ma priveste pe mine, sunt convinsa;) ).
Am inceput cumparaturile de sarbatori saptamana trecuta si dupa ce am colindat impreuna prin zeci de magazine pot spune ca acum stiu ce-si doreste sa primeasca sub brad de Craciun. 
Postarea de astazi este un fel de Ghid de Cadouri si am sa va vorbesc cate putin despre fiecare produs din colajul mai sus.
Sa incepem:

Sony Aqua m4
Este telefonul pe care stiu ca si-l doreste de ceva timp. Este rezistent la apa de unde si numele lui ,,aqua".  Am inteles ca are o camera de 13 mp (5mp frontala) si integreaza cele mai bune tehnologi marca Sony in materie de camera foto. Pe langa faptul ca are protectie impotriva apei are protectie si impotriva particulelor fine de praf. Model procesor - Octa-Core. Are o memorie de 8GB dar acest lucru se poate rezolva cu un microSD. 
Il puteti gasi aici.

Premiere Luxe Avon 
A vazut acest parfum in catalogul Avon de foarte multe ori, stiam ca ii place dar avea deja cateva parfumuri pe care vroia sa le termine inainte sa-l comande pe acesta. Mi-a placut si mie destul de tare cum miroase si am decis sa-l comand. Se incadreaza in categoria parfumurilor rafinate si elegante gen Today. Face parte din categoria lemnos-aromata. 
Il puteti gasi aici.

Jeansi Basic Super Skinny Bershka
Tipul acesta de Jensi cu taieturi sunt cei pe care ii poarta cel mai des. 
Ii puteti gasi aici.

Rucsac H&M
Rucsac din tesatura cu maner, bretele de umar reglabile si vatuite cu fermoar in partea de sus intr-o nuanta superba de Gri metalizat. Are compartiment interior dar si exterior cu o sectiune vatuita si acoperita cu plasa pe spate. Cand ne aflam in Magazinul H&M am observat ca si-a indreptat atentia spre acest Rucsac. 
Il puteti gasi aici.

Husa Telefon Book Type American Flag
Disponibila pentru mai multe tipuri de telefoane. Este din piele ecologica de cea mai buna calitate. Design-ul chiar imi place si mi se pare mult mai potrivit decat o husa intr-o oarecare nuanta, fara model.
O puteti gasi aici.

Caciula din blana H&M
Caciula din blana artificiala cu protectie pentru urechi, captuseala matlasata si inchizatoare din plastic reglabila. 
Este foarte draguta si stiu ca ar alege o caciula in locul unui fes. 
O puteti gasi aici.


Pulover Basic Albastru cu guler Bershka
Stiu ca ii place si poarta acest model de pulover. Imi place culoarea dar si materialul si ma bucur ca l-am gasit la Bershka la un pret destul de convenabil.
Il puteti gasi aici.


Purpose by Justin Bieber
Il place sa asculte muzica destul de des si din acest motiv am decis sa-i daruiesc un CD. Mie imi place One Direction foarte tare iar lui ii place Justin Bieber.
Made in the AM, albumul celor de la 1D a aparut exact in aceeasi zi cu Purpose al lui Justin. In timp ce eu cautam pe mai multe site-uri albumul trupei mele preferate, el cauta pe cel al lui Justin, evident. Asadar, am reusit in sfarsit sa gasesc Purpose aici in Romania si am sa i-l daruiesc de Craciun. 
P.S : L-am ascultat si eu iar melodiile mele preferate sunt : Show You, No Sense, Sorry.
Il puteti gasi aici.

Samsung Galaxy Grand Prime
Samsung si Sony sunt marcile lui preferate in materie de telefonie mobila. Grea decizie pentru mine : Samsung sau Sony?????!!!!
Galaxy Grand Prime combina rafinamentul si performantele deosebite intr-un pachet elegant si modern. Are un procesor Quad-Core (mai slab decat Sony deci are un minus de la mine din acest motiv) si o camera de 8MP(un alt minus), frontala 5 MP si 8 GB memorie.
L-am inclus si pe acesta pe lista de cadouri deoarece tatal meu si-a cumparat zilele trecute acest telefon si a fost foarte incantat cand i l-a aratat. Eu totusi, raman la prima mea varianta si anume : Sony Aqua m4.
Samsung are un design cu adevarat superb, nimic de obiectat. Eu de exemplu, imi doresc un astfel de telefon dar nu pe aceasta culoare(Auriu, de preferinta) iar camera sa fie ceva mai performanta decat are acesta.
Il puteti gasi aici.


Aceasta este Lista mea de cadouri pentru EL:).
Sper sa va inspire si sa va ajute sa-i puneti sub brad exact ceea ce-si doreste de Craciun.
Cu dragoste,