Christmas WishList ♥ 2015


Buna tuturor, sper ca sunteti bine si ca Mos Nicolae a pus in ghetele voastre ceea ce v-ati dorit.
La multi ani celor care poarta numele de Nicolae/Nicoleta si sper ca aceasta zi sa fie una plina de fericire si implinire!
Am revenit pe blog(cu greu, stiu asta) cu un WishList pentru acest Craciun. Am sa va arat ceea ce-mi doresc sa primesc si am sa va las si link-uri-le unde puteti gasi aceste cadouri(in caz ca vreti sa le puneti si voi sub brad celor dragi).
Postez destul de rar deoarece job-ul pe care il am nu-mi permite. Sunt plecata destul de multe ore pe zi si cand ajung acasa este deja seara, citesc cateva capitole dintr-o carte si adorm. Probabil voi reusi sa gasesc echilibrul de care am nevoie ca sa pot sa fiu mai activa aici pe blog dar si pe canalul meu de youtube.

Acestea sunt cadourile pe care vreau sa le primesc sub brad de Craciun(marea majoritate sunt de la H&M):

 Pulover cu paiete  H&M pret 89,99 lei
Casti audio H&M pret 99,00 lei
Parfum Christan Lacroix Bijou Avon (Campaniile 16-17) pret 85,00 lei
Sosete cu model festiv H&M pret 39,90 lei
Parfum Avon Attraction (Campaniile 16-17) pret 65,00 lei



Cu dragoste, 
Hanelore