SOCIAL MEDIA

Saturday, February 13, 2016

Look Complet de Sf.Valentin (machiaj si tinuta) ♥ Valentine's Day Look


La multi ani celor ce poarta numele de Valentin/Valentina! Va doresc o zi minunata alaturi de familie, de prieteni de sot sau de iubit. 
Chiar daca Ziua Indragostitilor nu este sarbatoarea noastra, eu o astept cu mare placere in fiecare an. In cea mai mare parte a timpului suntem cu totii ocupati si este bine sa profitam de fiecare ocazie ca sa ne relaxam si sa ne bucuram.
Anul trecut am filmat un clip cu un machiaj in nuante de rose-lila-violet. Anul acesta am decis sa filmez un look complet pentru Valentine's Day (machiaj si tinuta). Am vrut o schimbare asa ca am renuntat la nuantele specifice acestei ocazii (roz, rosu sau fuchsia) in favoarea unei nuante care imi place foarte mult si cred eu ca ma si avantajeaza:  mint sau turquoise.
Machiajul facut de mine este unul simplu (cu nuanta perfecta pentru a completa tinuta) si realizat cu foarte putine produse de makeup(Avon, Astor, Oriflame si L'Oreal). Am mers pe ceva mai discret, de zi asta pentru ca mi-am dorit sa pun mai mult accent pe vestimentatie.
Rochita aleasa de mine este perfecta pentru aceasta ocazie: romantica si eleganta (cu dantela in partea de sus) asortata binenteles cu o poseta nude si o pereche de sandale cu toc ortopedic decorat cu motive florale.




 Am decis sa nu-mi las parul desprins asa ca mi-am facut o coada de peste pentru a completa look-ul.
Va las mai jos clipul filmat de mine si nu uitati sa-mi dai un like si sa va abonanti la canalul meu.




Sa aveti un Valentine's Day minunat!
Cu dragoste,
Hanelore