SOCIAL MEDIA

Sunday, April 10, 2016

Spring WishList 2016


Buna tuturor,
Iata ca am intrat si in a doua luna de primavara si inca nu realizez cat de repede a trecut timpul. Ne mai desparte o luna de vara(concedii si vacante)♥.
M-am reintors pe blog(stiu, nu am mai postat de mult motivul fiind Canalul meu de Youtube dar si lipsa de timp) cu o noua postare din categoria WishList. In fiecare sezon obisnuiesc sa realizez astfel de postari pentru ca imi place sa va tin la curent cu noutatile si cine stie, poate va veti inspira si voi din ,,Panoul" meu de WishList. Sunt produse in ton cu acest sezon si la preturi convenabile.

Intr-o ordine de la stanga la dreapta:

Este un ceas pentru cei care isi doresc(sau au deja) un stil de viata sanatatos. Daca va place sa va mentineti in forma prin sport, mancati sanatos si va doriti sa va pastrati ritmul de viata, aplicatia Health Mate (instalata pe telefon) impreuna cu acest Smartwatch,  vor fi cei mai buni prieteni;). Daca nu aveti inca un stil de viata sanatos dar va doriti o schimbare in acest sens, Withings Activite Pop va fi cel mai bun aliat al vostru. Si cel mai important: este rezistent la apa si nu se incarca la fel ca  si celelalte ,,ceasuri inteligente"adica are o baterie ce rezista in jur de 8 luni. 
Acesta va motiveaza, urmareste miscarile si sprijina in permanenta eforturile depuse. De asemenea, vegheaza si asupra somnului pentru o monitorizare completa. 
Design-ul sau este unul elegant, potrivit pentru orice ocazie/outfit.
Il puteti gasi pe eMAG la un pret foarte bun : 479 lei (aici).

Mai multe detalii despre acesta in clipul de mai jos:

De curand am devenit si eu Reprezentant Oriflame, in echipa Lorenei pe care multe dintre voi sunt convinsa ca o cunoasteti: Mademoiselle Lorraine - pe Youtube.
Sunt extrem de multe produse in fiecare campanie Oriflame pe care mi le doresc dar incerc pe cat posibil sa fiu mai retinuta pentru ca in curand, nu voi mai avea spatiu unde sa le depozitez. 
Intotdeauna am dat comenzi la Avon- Oriflame asa ca, acum vreo 1 luna de zile am decis sa devin si eu Reprezentant.
Am preferat sa fie Oriflame asta pentru ca ai mai multe beneficii in calitate de reprezentat, preturile sunt accesibile, primesti cadouri iar despre calitatea produselor nu mai vorbesc.
Am filmat si doua Unboxing-uri Oriflame dar din pacate, timpul nu mi-a permis sa le editez ca sa le pot incarca pe Canalul meu de Youtube. Intr-un viitor apropiat sper sa reusesc sa fac asta.
Bratara mi-a placut foarte mult si este disponibila in Campania 6 la un pret de 34.99 lei (aici).
Cod produs : 28977

Este o paleta pentru sculptarea tenului, realizata de catre Rimmel London in colaborare cu Kate Moss.
Paleta contine o pudra iluminatoare, un bronzer -contur pentru nas si pometi dar si un blush pentru culoare si definire. Este perfecta pentru acest sezon.
Eu o admir foarte tare pe Kate inca din liceu si am avut ocazia sa incerc si alte produse ce purtau numele ei. 
Pret 5.59 euro si este disponibila in trei nuante.

Este exact modelul de geanta pe care il port cel mai des iar culorile sunt cu adevarat deosebite si potrivite pentru acest sezon. 
Este o geanta de marime medie, materialul este de calitate si are doua modalitati prin care poate fi purtata (bretelele mai lungi sunt detasabile). O puteti gasi aici 
Pret 119 lei 

Abia astept sa le primesc ca sa le pot incerca. Am inteles ca sunt cele mai bune produse pentru ingrijirea parului de la Oriflame.
Este un samapon/balsam hranitor infuzat cu uleiuri de argan si trandafir.
In Campania 6 au un pret de 19.99 lei fiecare.
Cod produse:
sampon 31609
balsam 31610

6. Noile rujuri lichite mousse cu finisare mata The One Lip Sensation Oriflame
Noi reprezentantii, le putem pre-comanda luna aceasta atunci cand vom plasa comanda pentru Campania 6.
Sunt disponibile 10 nuante, culori intense si vibrante ultimul trend pentru machiajul buzelor.
Pret 27.00 lei fiecare

Imi doresc foarte tare un astfel de model de sandale. Sunt potrivite atat pentru tinutele de zi (unde franjurile pot fi detasate) cat si pentru seara, combinate cu rochii scurte si drepte sau clos.
Pret 550 lei (aici)

Din garderoba mea lipseste o salopeta neagra si acesta este modelul pe care mi-l doresc.
Este disponibila pe bonprix la pretul de 199 lei.

9. Parfumul Divine Idol Oriflame
Este un parfum floral-lemnos-ciprat ce miroase superb. Este la un pret foarte accesibil in Campania 6 si anume, 44.95 lei.
Cod produs: 31297



Voi ce produse aveti pe WishList?
Sa aveti un week-end placut|!
Cu drag,
Hanelore