SOCIAL MEDIA

Saturday, April 29, 2017

Rochita de primavara denim print floral by Atmosphere Fashion


Bună fetelor,

În acest week-end prelungit m-am gândit să revin pe blog cu o postare de Fashion destinată acestui sezon. Atmosphere Fashion este unul din magazinele mele preferate și se pare că și în această primăvară noua lor colecție este pe stilul meu. 

 La o scurtă privire în magazin, această rochiță mi-a atras atenția. De regulă, obișnuiesc să-mi cumpăr rochițe colorate în diverse modele și care să nu se regăsească în garderoba mea. 

Design-ul rochiței este unul modern, ușor de purtat având un imprimeu floral, perfect pentru zilele călduroase. Este cu mâneci scurte și la margine accesorizate cu datelă albă. Detaliu întâlnit și în partea de jos a rochiței. Materialul din care aceasta este confecționată este denim. Sistemul de închidere este cel cu capse și mi se pare un mare plus. Poate fi purtată atât cu o pereche de balerini sau sandale cu talpă joasă, cât și cu o pereche de sandale cu talpă ortopedică. Eu am ales o pereche de balerini nude lăcuiți, accesorizați cu o fundiță în față iar la spate au un model de flori. Cureaua este inclusă. Este confecționată din imitație de piele albă iar catarama dintr-un metal aiuriu accesorizat cu flori.

Clutch-ul sau mini poșeta din poze este de la Poema. Este într-o nuanță de pink nude având atașat și un accesoriu cu franjuri. Are și un lănțișor argintiu(dacă doriți să-l purtați/să o purtați pe umăr) care poate fi detașat. Îmi place de asemenea că are pe față multe bulinuțe metalice - argintii. Consider că acest design o face extrem de draguță. Sistemul de închidere este cel obișnuit. Am comandat-o de pe site-ul lor în perioada reducerilor - 8 martie, cu 55 lei.


Ceasul purtat de mine este de la Oriflame și m-a costat în jur de 40 de lei. Cu perle, elegant și deosebit, fiind de asemenea unul dintre ceasurile mele preferate.


Vă las mai jos mai multe poze cu această ținută.








Prețul rochiței - 145 lei.

Vă pup și vă doresc un week-end prelungit minunat!
Cu drag,
Hanelore